Na téma plány žlutá knihy o managementu
Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? ...
-
Knihapevná vazba347 KčVíce než 30 dní
Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky ani zkušeného personalistu, a také začínajícím a méně zkušeným personalistům...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Tony Buzan, nejvýznamnější a nejprodávanější autor knih o mozku a učení, ukazuje, jak můžete zásadně zlepšit všechny své schopnosti související s prací a podnikáním – od organizace projektů přes prodej až k vedení lidí...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Ve své nejnovější - a bohužel i poslední - knize autor bestselleru "7 návyků..." představuje nový, vysoce účinný způsob řešení problémů, jimž každodenně čelíme ve svém profesním i osobním životě. Ukazuje, jak překonat tradiční postupy řešení konfliktů...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora a facilitátora se dozvíte, jak porady vést, aby plnily svůj účel...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Autor úspěšné knihy Podnikatelský plán a investiční rozhodování napsal novou publikaci pojednávající o analýze a hodnocení podniku...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha reaguje na slabiny podnikového managementu a podnikání, které odhalila finanční krize a postupující proces globalizace na konci první dekády 21. století...
-
Vyprodané
Odborná publikácia je určená najmä študentom magisterského vysokoškolského štúdia Vysokej školy manažmentu v programoch Podnikový manažment, Znalostný manažment a v ďalších príbuzných odboroch pri štúdiu vyučovacieho predmetu Starostlivosť...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Podnik v trhovej ekonomike musí dobre poznať a neprestajne analyzovať podnikateľské prostredie, predovšetkým trh a jeho vývoj, aby mohol pružne reagovať na neustále zmeny. Zdrojom zmien sú meniace sa požiadavky a preferencie zákazníkov, spr
-
Vyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle