Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Psychologie pro ekonomy a manažery - Daniela Pauknerová a kol., Grada, 2006
Psychologie pro ekonomy a manažery

Dozvíte se, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost člověka, jeho spolehlivost a únavu i jak pracovní prostředí a režim práce pro člověka optimalizovat...


7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem - Leigh Branham, Grada, 2009
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...


Asertivita pro manažery - Dagmar Lahnerová, Grada, 2009
Asertivita pro manažery

Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak jednat s různými osobnostními typy, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty...

Jak úspěšně vést prodejní tým - Karl Herndl, Grada, 2007
Jak úspěšně vést prodejní tým

Většině prodejních týmů chybí správné vedení a silná podpora nadřízených, které členové týmu nezbytně potřebují pro to, aby mohli ctižádostivé plány proměnit v reálné tržby. Ve velmi čtivé a praktické knize se naučíte, jak správně formulovat úkoly...


Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.


Lektorské dovednosti - Olga Medlíková, Grada, 2013
Lektorské dovednosti

Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho...


Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins, Grada, 2008
Jak z dobré firmy udělat skvělou

Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá...


Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera - Jan Urban, Grada, 2008
Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera

Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera...


Sociologie pro ekonomy a manažery - Ivan Nový, Alois Surynek, Grada, 2006
Sociologie pro ekonomy a manažery

Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin...

Sebepoznání, sebeřízení a stres - Jiří Plamínek, Grada, 2008
Sebepoznání, sebeřízení a stres

2. vydání úspěšné knihy uznávaného konzultanta a lektora je opět strukturované ve formě praktického atlasu s více než 70 velkými schématy. Dozvíte se více o vlastních zdrojích, budete přemýšlet, které výsledky sebepoznání jsou konstantami vašeho života...


Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková, Grada, 2008
Přesvědčivá prezentace

Umět dobře prezentovat je silná konkurenční výhoda. Prezentovat můžete představu, plán, projekt či výsledek, produkt, názor nebo myšlenku. Prezentací můžete motivovat lidi, informovat posluchače, prodávat službu či předávat nadšení...


Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci...


Efektivní vzdělávání zaměstnanců - Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková, Grada, 2007
Efektivní vzdělávání zaměstnanců

Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se dnes již neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Kniha vám pomůže efektivně rozhodovat o investicích do lidského kapitálu a navrhovat rozvojové vzdělávací projekty...


Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - František Bělohlávek, Grada, 2009
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, ...


Jak prodávat, aby od vás kupovali - Peter Ulčin, Grada, 2016
Jak prodávat, aby od vás kupovali

Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit.


Manažerská psychologie - Milan Mikuláštík, Grada, 2007
Manažerská psychologie

Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i spolupracovníky...


Diagnostické metody v personalistice - Jaroslava Ester Evangelu, Grada, 2008
Diagnostické metody v personalistice

Na trhu ojedinělá publikace se věnuje diagnostice osobnostních a sociálních předpokladů zaměstnanců s ohledem na jejich stávající či budoucí pracovní pozici. Kniha obsahuje testové metody a jejich praktické uplatnění s popisem...


Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík, Grada, 2014
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele...


Jak být motivujícím manažerem - Alan Fairweather, Grada, 2009
Jak být motivujícím manažerem

Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny manažery a vedoucí týmů, kteří chtějí, aby jejich tým byl vysoce motivovaný a výrazně přispíval k výsledkům celé firmy. Dozvíte se, jak vybrat správné lidi a jasně jim sdělit, co od nich očekáváte...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis