Odborné z kategorie na téma mezinárodní obchod knihy o managementu
V současné době se oblast účetnictví stává stále důležitější pro podnikání v jakémkoli oboru. Nejen správné vedení účetnictví, ale především porozumění trvale platným účetním principům je klíčovým nástrojem pro správné rozhodování, plánování a řízení...
-
428 KčSkladem 4 ks
- Alexej Sato
- Eva Černohlávková
- Hana Machková
- kolektiv
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...
-
Knihabrožovaná vazba142 KčSkladem 2 ks
-
302 KčIhned ke stažení
-
Přečtenámírně opotřebovaná142 KčSkladem
V roce 2020 byl aktualizován svazek VDA „Robustní výrobní proces“, jehož první vydání vyšlo v roce 2007. Normy DIN ISO a pokyny IATF i svazky VDA byly v mnoha případech od 1. vydání této publikace revidovány a jsou nyní v tomto...
-
Knihašitá vazba888 KčDo 4 – 5 dnů
Rostoucí nároky na všechny procesy v zákaznickém a dodavatelském ře-tězci staví management kvality společnosti firem před stále náročnější úkoly. Tato publikace obsahuje katalog otázek s hodnotícími kritérii pro provádění...
-
Knihabrožovaná vazba697 KčDo 4 – 5 dnů
Publikace vyhodnocuje udržitelnost podnikání s ohledem na genderovou diverzitu složení vrcholových orgánů firem v České republice v kontextu vývoje v období po finanční a ekonomické krizi v roce 2008. Kniha představuje pojem....
-
Knihašitá vazba539 KčVíce než 30 dní
Společným cílem AIAG a VDA je, aby organizace dosahovaly efektivního a trvalého řešení problémů zavedením 8D metody...
-
Knihabrožovaná vazba791 KčDo 4 – 5 dnů
Smyslem a cílem řízení projektů informačních systémů ve firmách je provést účelnou kombinaci technických prostředků, programového vybavení, vnitrofiremních procesů, zkušeností a schopností pracovníků...
-
Knihabrožovaná vazba251 KčDo 16 – 21 dnů
Pomůcka je určena pro studenty, kteří chtějí získat přehled o hlavních aspektech administrativy a informační podpoře ekonomických procesů. Umožňuje seznámení se s chodem podniku prostřednictvím vybraných příkladů a dokumentů...
-
Knihabrožovaná vazba300 KčVíce než 30 dní
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...
-
Knihabrožovaná vazba238 KčDo 16 – 21 dnů
Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém managementu kvality na základě IATF 16949.
-
517 KčDo 20 – 25 dnů
Business analytika je v současnosti jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí nejen informatiky, ale i podnikového řízení. Je doménou nejen velkých národních či nadnárodních korporací, ale i firem středního nebo malého rozsahu...
-
Knihabrožovaná vazba273 KčVíce než 30 dní
The scientific monograph develops the new leadership model which brings together the two dimensions of process and relations. Although this model replaces fundamental leadership approaches with an organizational view on the leading process, it does...
-
Knihabrožovaná vazba647 KčDo 24 – 29 dnů
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...
-
Knihabrožovaná vazba587 KčDo 4 – 5 dnů
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...
-
479 KčSkladem 1 ks
-
459 KčIhned ke stažení
Publikace je primárně určena studentům oboru mezinárodní obchod, cenné informace však může poskytnout i podnikatelům, kteří se zahraničním obchodem teprve začínají...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Založenie a vedenie organizácie nie je ľahká úloha. Akonáhle sa organizácia rozhodne zamestnávať zamestnancov, úlohy a povinnosti pribúdajú. Prácu s ľuďmi na akejkoľvek úrovni môžeme smelo označiť za náročnú, s veľkým množstvom výziev, úskalí...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým....
-
Vyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle