Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013
Začněte s PROČ

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily


Management a inženýrství údržby - Václav Legát, Professional Publishing, 2016
Management a inženýrství údržby

Tato ojedinělá kniha, jejímiž autory jsou nejlepší čeští a slovenští odborníci a která byla vydána péčí České společnosti pro údržbu, komplexně pojednává o celé problematice...


Přidejte na rychlosti! - John P. Kotter, Management Press, 2015
Přidejte na rychlosti!

Podle téměř všech důležitých ekonomických indexů se svět vyvíjí velmi rychle. Rizika tohoto překotného vývoje – finanční, sociální, ekologické a politické souvislosti – narůstají možná ještě rychleji. Chceme-li se dnes poprat s...


Systém tahu ve výrobním prostředí, SC&C Partner, 2008
Systém tahu ve výrobním prostředí

Tato publikace pojednává o přístupu k zavádění výroby systémem tahu, jejímž cílem je odstranění plýtvání z výrobních procesů, především v souvislosti s nadvýrobou a zásobami...

Hádanky a hlavolamy: Umění válečnictví - Richard Wolfrik Galland, Universum, 2020
Hádanky a hlavolamy: Umění válečnictví

Kniha strategických rébusů pokrývá deset historických epoch a zavádí čtenáře na mnoho bojišť od dob antického Řecka a Říma přes Napoleonova tažení až po první a druhou světovou válku...


Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Moderní přístupy k řízení výroby - Miloslav Keřkovský, C. H. Beck, 2001
Moderní přístupy k řízení výroby

Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů k řízení výroby zpracovaný na základě každodenní praxe řízení výroby našich firem. Důraz je přitom kladen na nejvýznamnější úroveň – strategické řízení výroby...


Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...


Průvodce podnikatelským plánováním - David H. Bangs, Pragma, 2007
Průvodce podnikatelským plánováním

Plánování jako klíčový faktor úspěchu v podnikání...


Logistika pro ekonomy - vstupní logistika - Petr Jirsák, Michal Mervart, Marek Vinš, Wolters Kluwer ČR, 2013
Logistika pro ekonomy - vstupní logistika

Autoři se v knize zaměřují na proces zajištění optimálního množství materiálu v logistickém řetězci a uvádějí do vztahu strategickou, procesní, technologickou a metodickou stránku spojenou se zajišťováním materiálu...

Manažerské katastrofy - Jakub Nosek, Computer Press, 2011
Manažerské katastrofy

Probouzíte se s neradostnou myšlenkou na cash flow, zmenšující se tržní podíl nebo rostoucí fluktuaci? Praktický průvodce reálnými situacemi a reálnými problémy v byznysu vám pomůže předcházet menším či větším katastrofám...


Nepostradatelní - Seth Godin, Jan Melvil publishing, 2011
Nepostradatelní

Našli jste někdy nové řešení starého problému? Objevili jste cestu, kterou ostatní minuli bez povšimnutí? Získali jste na svou stranu člověka, kterého jiní marně kontaktovali? ...


Porady a jednání - Thomas Wieke, Grada, 2006
Porady a jednání

Každý z nás je v zaměstnání neustále konfrontován s množstvím porad, jednání, formálních i neformálních setkání...


1001 reklamních tipů - Luc Dupont, Pragma, 2009
1001 reklamních tipů

Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, ...


10 knih pro trénink V kostce, CP Books, 2005
10 knih pro trénink V kostce

Deset knih ze série V kostce pomůže manažerům, školitelům a ostatním zájemcům získat ucelené informace pro úspěšný rozvoj osobnosti...


Průzkum trhu - Paul Hauge, Computer Press, 2003
Průzkum trhu

Potřebujete připravit a ve vlastní režii realizovat průzkum trhu? Chcete si být jisti, že marketingový průzkum provedete tak, že získané výsledky nebudou chybné a budou mít skutečně vypovídající schopnost?


Dynamická strategie - Yves Doz, Mikko Kosonen, Management Press, 2011
Dynamická strategie

Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách ...


Konkurenční strategie firmy - František Bartes, Management Press
Konkurenční strategie firmy

Ofenzívní pojetí konkurenční strategie firmy vychází ze starých orientálních bojových filozofií, jimiž se řídí některé špičkové světové firmy.


Strategické řízení firemních informací - Miloslav Keřkovský, Miloš Drdla, C. H. Beck, 2003
Strategické řízení firemních informací

Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení.


Operační výzkum - Petr Fiala a kol., Professional Publishing, 2011
Operační výzkum

Kniha je věnována novým trendům v operačním výzkumu, vybraným novým aplikacím, přístupům a metodám. V úvodu jsou stručně popsány obsahy a zaměření jednotlivých kapitol...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“