Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Noční dům - Jo Nesbo, Kniha Zlín, 2024

S oranžovou obálkou knihy o finančním managementu

Použité filtry
Zrušit filtry
Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    272 Kč
    Skladem 2 ks

Účetní manuál pro podnikatelské subjekty - 2. vydání

Každý účetní se často dostává do situace, kdy si má vzpomenout na přesné a správné vymezení nějakého účtu či konkrétní souvztažnosti pro účetní operaci. Právě pro překlenutí těchto stresových situací byl zpracován tento...

  • 495 Kč
    Ihned ke stažení

Inventarizace v praxi

Uznávaný odborník odpovídá na všechny možné otázky ľ provede vás všemi povinnostmi, které souvisejí s prováděním inventarizace majetků a závazků v praxi účetních jednotek. Od platných právních předpisů přes přípravu a organizační zajištění, vlastní...

  • 220 Kč
    Ihned ke stažení

Správa a vymáhání pohledávek v praxi - Ervín Perthen, Wolters Kluwer ČR, 2015
Správa a vymáhání pohledávek v praxi

Publikace se zabývá správou a vymáháním pohledávek od okamžiku jejich vzniku až do doby jejich vymožení a je určena zejména statutárním orgánům...

  • Knihabrožovaná vazba
    183 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Platební karty

Ojedinělá publikace na našem i světovém trhu podává komplexní pohled na historii platebních karet. Zajímavým a poutavým způsobem přibližuje vývoj jednotlivých typů platebních karet v USA, v Evropě a Japonsku, vznik mezinárodních...

  • 526 Kč
    Ihned ke stažení

Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2020
Aké drahé je zadarmo 
SK

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....

  • Knihabrožovaná vazba
    307 Kč
    Skladem 3 ks

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Investiční strategie pro třetí tisíciletí - Pavel Kohout, Grada, 2005
Investiční strategie pro třetí tisíciletí

Výklad základních investičních zásad je nejen teoreticky fundovaný, ale je ilustrován řadou pozoruhodných příkladů z finanční praxe...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Finanční řízení podniku - František Kalouda, Aleš Čeněk, 2011
Finanční řízení podniku

První aspirací publikace je seznámit čtenáře se základními poznatky z oblasti podnikových financí a finančního řízení podniku, a vybudovat tak základ technik finančního managementu se zaměřením na problematiky výrobního a obchodního podniku...


Metody oceňování podniku - Miloš Mařík, Ekopress, 2011
Metody oceňování podniku

Základní zaměření třetího vydání publikace je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Ako poraziť recesiu - Nicholas Bate, Eastone Books, 2009
Ako poraziť recesiu 
SK

Praktické kroky, ktoré treba robiť, aby vaša firma prežila. Čo môže firmu posilniť alebo naopak ohroziť. Nevyhnutné úsporné opatrenia a rozhodnutia. Ako v zložitých časoch komunikovať so zamestnancami...

  • Knihabrožovaná vazba
    96 Kč
    Skladem 2 ks

Jak mnohem lépe prodávat - Brian Tracy, Computer Press, 2002
Jak mnohem lépe prodávat

Podstatný rozdíl mezi touto knihou a „návody“ na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Metody oceňování podniku - Miloš Mařík a kolektív, Ekopress, 2007
Metody oceňování podniku

Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikove financie - Elena Fetisovová a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2009
Podnikove financie 
SK

Zbierka príkladov nadväzujúca na vysokoškolskú učebnicu K. Vlachynský a kol.: Podnikové financie spracúva problematiku aplikačným spôsobom...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman