Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

S fialovou obálkou knihy o managementu v podnikání

Použité filtry
Zrušit filtry
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnik a jeho okolí - Jiří Dvořáček, Peter Slunčík, C. H. Beck, 2012
Podnik a jeho okolí

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory...

  • Knihabrožovaná vazba
    448 Kč
    Skladem 1 ks

Time management - Jörg Knoblauch, Holger Wöltje, Grada, 2005
Time management

Jak si co nejlépe rozvrhnout a řídit svůj pracovní den tak, abyste byli méně ve stresu a měli více času na to, co je opravdu důležité? Jak delegovat práci na druhé, efektivně vést jednání a telefonovat?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nelineární optimalizace pro ekonomy - Václava Pánková, Professional Publishing, 2009
Nelineární optimalizace pro ekonomy

Druhé vydání knihy prof. Pánkové je určena čtenářům, kteří mají základní vědomosti z matematiky a lineárních optimalizačních metod, z mikroekonomické teorie a ekonometrie...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Specifika krizového managementu - Roman Rais, Key publishing, 2007
Specifika krizového managementu

Publikace má několik rovin a byla napsána, aby splnila několik cílů. Hlavně je to ovšem pokus autora sumarizovat své vlastní, často velice dramaticky nabyté, zkušenosti z daného oboru, zpracovat a skloubit se zkušenostmi druhých...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažérstvo kvality - Vladimír Konečný, EDIS, 2017
Manažérstvo kvality 
SK

Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ich spokojnosť. Vplyv faktora kvality na rozhodovanie sa zákazníkov v ostatných...

  • Knihabrožovaná vazba
    332 Kč
    Do 1 – 6 dnů

Podnikové procesy - Václav Řepa, Grada, 2007
Podnikové procesy

Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak řídit druhé i sám sebe - John Adair, Computer Press, 2005
Jak řídit druhé i sám sebe

Publikace je určena manažerům, kteří chtějí vylepšit svůj styl vedení a řízení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Procesný manažment - Zuzana Závadská, Veronika Korenková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Procesný manažment 
SK

Obsah publikácie je koncipovaný v súlade s najnovšími trendmi a poznatkami v oblasti procesného manažmentu. Publikácia je rozdelená do deviatich kapitol, v rámci ktorých...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Měl celé mé srdce, a to od chvíle, kdy mi dovolil, abych samu sebe chránila, od chvíle, kdy se postavil vedle mě, a ne přede mě.“

Království těla a ohně - Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor), 2022
Království těla a ohně
Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor)