Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Přečtené knihy o managementu v podnikání od nakladatelství Grada

Použité filtry
Zrušit filtry
Jak lépe naložit s časem - Jan Urban, Grada, 2015
Jak lépe naložit s časem

Máte pocit, že den by měl mít alespoň 25 hodin? Rádi byste v daném čase dosáhli více? Pomůže vám tato praktická příručka plná užitečných metod, technik a tipů, jak lépe využívat svůj čas. Řada nástrojů efektivního nakládání s časem je univerzální a...


Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek, Grada, 2018
Vedení lidí, týmů a firem

Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam...


Nová společnost s ručením omezeným - Lucie Josková, Grada, 2018
Nová společnost s ručením omezeným

Publikace komplexně představuje společnost s ručením omezeným, a to z pohledu právního, daňového i účetního. Důraz je kladen na srozumitelnost a přehlednost textu tak, aby byla přístupná široké podnikatelské veřejnosti...


Jak podnikat po vstupu do EU - Antonín Malach, kolektiv, Grada, 2005
Jak podnikat po vstupu do EU

Kniha poskytuje podnikatelům, manažerům, pracovníkům veřejné správy, pedagogům a dalším zájemcům velmi cenné informace a podněty k přemýšlení v současném složitém podnikatelském prostředí.

Time management - Jörg Knoblauch, Holger Wöltje, Grada, 2005
Time management

Jak si co nejlépe rozvrhnout a řídit svůj pracovní den tak, abyste byli méně ve stresu a měli více času na to, co je opravdu důležité? Jak delegovat práci na druhé, efektivně vést jednání a telefonovat?...


Prodej problémovým zákazníkům - Nicolas Caron, Grada, 2002
Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?


Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová, Grada, 2011
Ekonomika turismu

Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Publikace je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. První část publikace se zab...


Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2007
Manažerská ekonomika

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři...


Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Hana Lošťáková  a kolektiv, Grada, 2009
Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik...


Procesně řízená organizace - Václav Řepa, Grada, 2012
Procesně řízená organizace

Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...

Základy úspěšného podnikání - Alena Šafrová Drášilová, Grada, 2019
Základy úspěšného podnikání

Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě.... Najdete v ní stručně, jasně a


Sociologie pro ekonomy a manažery - Ivan Nový, Alois Surynek, Grada, 2002
Sociologie pro ekonomy a manažery

Publikace pro VŠ a VOŠ studenty a pro ty manažery a podnikatele, kteří vědí, že úspěchy firem využívajících poznatků sociologie jsou nepřehlédnutelné, že dosahují vyšších výkonů, že v nich panuje tvůrčí pracovní prostředí.


Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins, Grada, 2008
Jak z dobré firmy udělat skvělou

Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá...


Úspěšná nezisková organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2009
Úspěšná nezisková organizace

Na trhu ojedinělá praktická příručka, ve které se dozvíte, co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace. Autoři jsou zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací...


Nejčastější chyby a omyly manažerské praxe - Jaroslav Štěpaník, Grada, 2010
Nejčastější chyby a omyly manažerské praxe

Jste vedoucím pracovníkem či manažerem ve vedoucí funkci? Pak je tato kniha určena právě vám. Velmi čtivou formou přibližuje nejčastější omyly, chyby a opomenutí, ...


Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...


Poprvé šéfem - Ralph Frenzel, Grada, 2013
Poprvé šéfem

Poprvé šéfem - ať už se na tuto roli teprve připravujete, nebo jste se v ní právě ocitli, tato kniha pro vás bude skvělým pomocníkem pro její úspěšné zvládnutí. Naleznete v ní srozumitelného průvodce prvními dny na vedoucí pozici, dozvíte se, jak...


Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková a kolektív, Grada, 2012
Management cestovních kanceláří a agentur

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě...


Podnikové procesy - Václav Řepa, Grada, 2007
Podnikové procesy

Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...


Účetní manuál pro podnikatelské subjekty - Vladimír Hruška, Grada, 2016
Účetní manuál pro podnikatelské subjekty

Znáte ten nepříjemný pocit, když řešíte problém, jehož „řešení jste už někde viděli...“ nebo „tam v zákoně (vyhlášce či standardech) to někde bylo…,“ jen si nemůžete rychle uvědomit, kde to bylo, ve kterém ustanovení příslušné legislativní normy...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Mysl je místo samo o sobě, které samo sobě může udělat nebe z pekla a peklo z nebe.“

Ztracený ráj - John Milton, 2015
Ztracený ráj
John Milton