S modrou obálkou v cizím jazyku knihy o marketingovém managementu
This book explores the new world of the brand - now more powerful and prominent than ever. It argues that a brand is far more than just a logo, discussing the larger creative and economic process of branding ...
-
Knihabrožovaná vazba1 542 KčVíce než 30 dní
Life presents us with a steady stream of decisions that we have to make. So, like it or not, we need to practice this skill every day - at work, at home, and in every aspect of our lives...
-
Knihabrožovaná vazba606 KčDo 22 – 25 dnů
The Seventh Edition of Statistical Quality Control provides a comprehensive treatment of the major aspects of using statistical methodology for quality control and improvement. Both traditional and modern methods are presented...
-
Knihabrožovaná vazba1 980 KčVíce než 30 dní
Find Your Why is the follow up to Start with Why, the global bestseller and the subject of the third most watched TED Talk of all time. With Start With Why, Simon Sinek inspired a movement to build a world in which the ...
-
Knihabrožovaná vazba417 KčSkladem 1 ks
The Bata system of management is a testimony to the understanding that capital is knowledge and not money, buildings or technology: 'Buildings - they are just piles of brick and concrete. Machines - they are a lot of iron and steel...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle