Ve slevě šedá knihy o marketingovém managementu
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně...
-
Knihapevná vazba433 KčSkladem 3 ks
Světoznámá psycholožka Carol Dwecková působící na Stanfordově univerzitě přišla po desetiletích bádání se skutečně převratnou myšlenkou – upozornila na moc, kterou má nastavení naší mysli. Dwecková je přesvědčená, že za úspěchem nestojí zdaleka pouze..
-
Knihabrožovaná vazba299 KčSkladem 3 ks
In The Charisma Myth, Olivia Fox Cabane provides powerful advice to make absolutely anyone more charismatic. What if charisma could be taught? Charisma can be a huge asset if you're applying for a job, improving your relationships, ...
-
Knihabrožovaná vazba274 KčSkladem 3 ks
Je vidět, že knihu psal člověk s bohatými zkušenostmi a lékařským nadhledem. Z pohledu řízení podniků je dobře popsáno řízení lidských zdrojů a přístupy manažerů k řízení firem...
-
Knihapevná vazba360 KčDo 4 – 6 dnů
In The Power of Habit, award-winning New York Times business reporter Charles Duhigg takes us to the thrilling edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed...
-
Knihabrožovaná vazba276 KčSkladem > 5 ks
Východisko zo stále sa zhoršujúceho stavu životného prostredia predpokladá náležité reflektovanie jeho dopadov nielen v myslení ľudí, ale i v ekonomickom a politickom rozhodovaní na všetkých úrovniach riadenia za účelom a v záujme...
-
Knihabrožovaná vazba159 KčDo 4 – 5 dnů
Since it was first published in David Allen's Getting Things Done has become one of the most influential business titles of its era, and the book on personal organisation. 'GTD' has become shorthand for an entire way of ...
-
Knihabrožovaná vazba379 KčSkladem 2 ks
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového...
-
Knihabrožovaná vazba496 KčSkladem 1 ks
Based on groundbreaking original research, The Why Axis is a colourful examination of why people do what they do - and how effective incentives can spur people to change their behaviour and achieve more....
-
Knihabrožovaná vazba300 KčVíce než 30 dní
Millions worldwide have read and embraced John Kotter's ideas on change management and leadership. Leading Change is widely recognized as his seminal work on leading transformational change, and is an important precursor to his newer ideas on ...
-
Knihapevná vazba s přebalem654 KčSkladem 4 ks
In 12 new essays, ranging from the provocative to the practical and written specially for the second edition of Gemba Walks author and management expert Jim Womack reflects on the past 30 years of lean, and assesses the current state of lean today...
-
Knihabrožovaná vazba963 KčSkladem 1 ks
- Miroslav Majtán
- kolektiv
Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na...
-
Knihabrožovaná vazba417 KčDo 4 – 5 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle