Na skladě s oranžovou obálkou knihy o marketingovém managementu
Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je...
-
Knihapevná vazba618 KčSkladem 2 ks
Z úvodu ke knize... Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování...
-
Knihabrožovaná vazba606 KčSkladem 1 ks
Originálna anglicko-slovenská publikácia, ojedinelá svojho druhu na trhu. Popisuje ako uchopiť nápad, inováciu alebo zákazku a zrealizovať ju do úspešného konca. Je to manuál písaný jednoduchým jazykom. Kniha s praktickými príkladmi. Podstatu riadenia pro
-
Knihabrožovaná vazba1 515 KčSkladem 3 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle