Ve formátu PDF knihy o marketingovém managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
49 produktů
Již třetí vydání publikace je komplexním a praktickým průvodcem pro všechny projektové manažery, podnikatele a studenty. Kniha je doplněna o řadu nových metod, zkušeností i témat, kterými jsou např. nové procesní modely, aktuální...
-
421 KčIhned ke stažení
- Jan Doležal
- kolektiv
Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských...
-
424 KčIhned ke stažení
Cílem reportingu je vytvořit komplexní systém informací a ukazatelů charakterizujících činnosti společností ve srozumitelné a uživatelsky přístupné podobě. Publikace se snaží pomocí praktických příkladů a ukázek upozornit na...
-
E-knihaPDF238 KčIhned ke stažení
Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li...
-
E-knihaPDF342 KčIhned ke stažení
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím...
-
229 KčIhned ke stažení
Ve světě i u nás dochází k masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů...
-
479 KčIhned ke stažení
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí...
-
E-knihaPDF216 KčIhned ke stažení
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci...
-
297 KčIhned ke stažení
Připadá vám, že se pořád jen honíte? Míváte často pocit, že jen běháte mezi schůzkami? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to opravdu důležité? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času...
-
212 KčIhned ke stažení
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh.
-
297 KčIhned ke stažení
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno...
-
305 KčIhned ke stažení
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační...
-
E-knihaPDF276 KčIhned ke stažení
Nově s předmluvou Jana Mühlfeita! Nedaří se vám přinutit se pravidelně cvičit? Nedokážete si přestat kousat nehty nebo se konečně zbavit závislosti na kouření? Nebo máte vyšší cíle a chtěli byste vyhrát olympiádu, dovést...
-
259 KčIhned ke stažení
Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných...
-
229 KčIhned ke stažení
Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace? Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti? Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické...
-
399 KčIhned ke stažení
Aktualizované vydání knihy se zaměřuje, stejně jako první vydání, na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení. Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky...
-
229 KčIhned ke stažení
Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe. Seznámí čtenáře se základními statistickými metodami a praktickými...
-
E-knihaPDF302 KčIhned ke stažení
Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních...
-
502 KčIhned ke stažení
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma...
-
E-knihaPDF168 KčIhned ke stažení
- Petr Suchánek
- kolektiv
Publikace je výsledkem tříletého sledování vztahu českých podniků ke kvalitě, zejména jejich uvědomění si skutečnosti, že kvalita jejich produktů je faktorem konkurenceschopnosti celého podniku. Výzkum samotný byl proveden pomocí...
-
E-knihaPDF254 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle