Knihy o marketingovém managementu od nakladatelství Portfolio Trade
Today’s brands face an apparent choice between two evils: continue betting on their increasingly ineffective advertising or put blind faith in the supposedly mystical power of social media, where “likes” stand in for transactions and ...
-
Knihapevná vazba743 KčVíce než 30 dní
With a raft of provocative suggestions ('ignore performance goals'!, 'de-emphasize profits!'), Do Nothing! proves that behaving naturally can work against you. Doing less will get you more.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Warren Buffett, the world's greatest investor, has long had a unique relationship with Fortune magazine, thanks to his deep personal friendship with the acclaimed writer Carol Loomis. She first mentioned Buffett in print in 1966...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
An expert in the fields of charisma and leadership, Olivia Fox Cabane has lectured at Stanford, Yale, Harvard, MIT and the United Nations...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle