Knihy o marketingovém managementu od nakladatelství Wiley-Blackwell
An indispensable source for anyone who needs to implement business decisions on time and within budget. In today's ever-fluctuating world, it's not enough to recognize that you and the way you do business need to change...
-
Knihabrožovaná vazba1 515 KčVíce než 30 dní
This book is easily understood by all readers. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book entices lay-readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques...
-
Knihapevná vazba770 KčVíce než 30 dní
An essential guide to the calibrated risk analysis approach. The Failure of Risk Management takes a close look at misused and misapplied basic analysis methods and ...
-
Knihapevná vazba1 375 KčVíce než 30 dní
The Seventh Edition of Statistical Quality Control provides a comprehensive treatment of the major aspects of using statistical methodology for quality control and improvement. Both traditional and modern methods are presented...
-
Knihabrožovaná vazba1 980 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle