Zlevněné z kategorie: knihy o marketingovém managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
198 produktů
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčSkladem 1 ks
-
169 KčIhned ke stažení
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...
-
Knihapevná vazba179 KčDo 6 – 8 dnů
-
297 KčIhned ke stažení
Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? ...
Since it was first published almost fifteen years ago, David Allen's Getting Things Done has become one of the most influential business books of its era, and the ultimate book on...
-
Knihabrožovaná vazba283 KčSkladem 2 ks
-
AudioknihaMP3 na CD1 377 KčDo 22 – 27 dnů
-
Přečtenávýborný stav434 KčSkladem
In The Charisma Myth, Olivia Fox Cabane provides powerful advice to make absolutely anyone more charismatic. What if charisma could be taught? Charisma can be a huge asset if you're applying for a job, improving your relationships, ...
-
Knihabrožovaná vazba274 KčSkladem 4 ks
Find Your Why is the follow up to Start with Why, the global bestseller and the subject of the third most watched TED Talk of all time. With Start With Why, Simon Sinek inspired a movement to build a world in which the ...
-
Knihabrožovaná vazba403 KčSkladem 2 ks
Throughout history, rich and poor countries alike have been lending, borrowing, crashing—and recovering—their way through an extraordinary range of financial crises. Each time, the experts have chimed, ...
-
Knihabrožovaná vazba496 KčSkladem 1 ks
Simon Sinek's recent video on 'The Millennial Question' went viral with over 150 million views. Start with Why is a global bestseller and the TED Talk based on it is the third most watched of all time.Why are some people and organisations more ...
-
Knihabrožovaná vazba282 KčVíce než 30 dní
In The Power of Habit, award-winning New York Times business reporter Charles Duhigg takes us to the thrilling edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed...
-
Knihabrožovaná vazba280 KčSkladem > 5 ks
In 12 new essays, ranging from the provocative to the practical and written specially for the second edition of Gemba Walks author and management expert Jim Womack reflects on the past 30 years of lean, and assesses the current state of lean today...
-
Knihabrožovaná vazba963 KčSkladem 1 ks
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového...
-
Knihabrožovaná vazba496 KčSkladem 1 ks
Kniha od autora New York Times bestsellerov a tretej najpopulárnejšej TED prednášky. Víziou Simona Sineka je svet, v ktorom sú ľudia inšpirovaní prácou, ktorú robia....
-
Knihabrožovaná vazba254 KčSkladem > 5 ks
Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete...
-
Knihapevná vazba394 KčSkladem 1 ks
An accessible, step-by-step guide to building an app-based business which will be essential reading for anybody who has an idea for an app but is unsure of where to start...
-
Knihabrožovaná vazba382 KčSkladem 1 ks
Based on groundbreaking original research, The Why Axis is a colourful examination of why people do what they do - and how effective incentives can spur people to change their behaviour and achieve more....
-
Knihabrožovaná vazba292 KčVíce než 30 dní
The third edition of the best-selling book Diagnosing and Changing Organizational Culture offers a proven framework and methodology for helping managers and their organizations carefully analyze and alter their fundamental culture...
-
Knihabrožovaná vazba1 411 KčSkladem 1 ks
Clear writing is the key to clear thinking. So think what you want to say, then say it as simply as possible. That's the thinking that underpins this much-loved guide, and the mantra for anyone wanting to communicate with the clarity, style and...
-
Knihabrožovaná vazba324 KčSkladem 1 ks
Zrychlený vývoj technického pokroku, započatý již ve 20. století, vede člověka k tomu, aby se stále učil novým znalostem a dovednostem z hlediska jeho budoucích potřeb. Vzdělání se tak stává kapitálem jak pro každého jednotlivce...
-
Knihapevná vazba287 KčSkladem 1 ks
Millions worldwide have read and embraced John Kotter's ideas on change management and leadership. Leading Change is widely recognized as his seminal work on leading transformational change, and is an important precursor to his newer ideas on ...
-
Knihapevná vazba s přebalem654 KčSkladem 3 ks
- Autorský kolektiv
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania...
-
Knihabrožovaná vazba468 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle