Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Knihy o marketingovém managementu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013
Začněte s PROČ

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily


Metoda BulletJournal - Ryder Carroll, Jan Melvil publishing, 2019
Metoda BulletJournal

Bullet Journal (zkráceně BuJo), minimalistický systém pro udržování osobní agendy, poznámek, úkolů a plánů, nejen zvyšuje produktivitu, ale je i mocnou zbraní proti digitální zahlcenosti a vyprázdněnosti. BuJo slouží milionům lidí po celém světě...


Nastavení mysli - Carol S. Dweck, Jan Melvil publishing, 2017
Nastavení mysli

Světoznámá psycholožka Carol Dwecková působící na Stanfordově univerzitě přišla po desetiletích bádání se skutečně převratnou myšlenkou – upozornila na moc, kterou má nastavení naší mysli. Dwecková je přesvědčená, že za úspěchem nestojí zdaleka pouze..


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...

Time management - David Gruber, Management Press, 2009
Time management

Pozdní příchody, přesouvání pracovních schůzek, odkládání či dokonce neplnění pracovních úkolů, vyrušování sebe i druhých, to vše patří v současné době mezi "nešvary" způsobující zbytečné stresy a konflikty...


Všechno bude jinak - Milan Zelený, Karmelitánské nakladatelství, 2011
Všechno bude jinak

Milan Zelený žije už více než čtyřicet let v USA. Za svůj život procestoval celý svět, přednášel, psal články a knihy a prošel několika vědními disciplínami, které dokázal vzájemně skloubit.


Firmy, které změnily svět - Jonathan Mantle, Víkend, 2011
Firmy, které změnily svět

Kniha, která pojednává o společnostech, které se podílely a podílejí nemalou měrou na utváření historie světa. Přečtěte si o jejich vzniku a historii. Některé společnosti Vás jistě překvapí. Východoindická společnost; Coca-Cola; Johnson & Johnson...


CIO a podpora byznysu - Jan Dohnal, Oldřich Příklenk, Grada, 2011
CIO a podpora byznysu

Kniha se zabývá spoluprací ředitele informatiky (CIO) a jeho týmu s byznysem. Poskytuje přehled informatikům, byznysu, ale také studentům informatiky o tom, jakým hlavním výzvám čelí informatika, jaké problémy musí v současnosti CIO...


Spící obr - Ken McElroy, Pragma, 2012
Spící obr

Ve své nové knize Ken McElroy reaguje na dobu světové ekonomické krize, jejíž důsledky i dnes stále pociťujeme, a poskytuje optimistické povzbuzení do budoucna.


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...

Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...


Management podpůrných procesů - Vlastimil K. Vyskočil a kolektív, Professional Publishing, 2010
Management podpůrných procesů

Kniha se komplexně zabývá procesem řízení podpůrných činností – Facility managementem. První část analyzuje tvorbu principů podpůrných činností a outsourcingu...


Řízení jakosti a ochrana spotřebitele - Jaromír Veber a kolektiv, Grada, 2001
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Publikace přináší přehled nejaktuálnějších poznatků z oblasti jakosti, zabezpečování jakosti a ochrany spotřebitele...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Marketingový management destinací - Monika Palatková, Grada, 2011
Marketingový management destinací

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích...


Byznys podle Jacka Welche - Stuart Crainer, Pragma, 2005
Byznys podle Jacka Welche

Deset tajemství jednoho z největších králů světového obratu.


Organizační kultura a její zmena - Růžena Lukášová, Grada, 2010
Organizační kultura a její zmena

Moderní publikace se komplexně věnuje problematice organizační kultury, která výrazně ovlivňuje dlouhodobou úspěšnost každé organizace a je jedním z nejvýznamnějších témat současného podnikového řízení. Kniha je určena zejména personalistům a...


Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů - Ivan Vrana, Karel Richta, Grada, 2005
Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů

Kniha popisuje zásady při budování podnikového informačního systému (IS) a kritické faktory rozhodující o úspěchu či selhání projektu IS. Autoři dávají praktický návod pro postup v jednotlivých fázích zavádění IS. Součástí knihy jsou vzory smluv...


Proč muži neberou manažerky vážně a co se s tím dá dělat - Silke Fothová, Management Press, 2006
Proč muži neberou manažerky vážně a co se s tím dá dělat

Kniha zkušené německé psycholožky a konzultantky ukazuje, jak se mohou ženy v tvrdém světě byznysu efektivně prosazovat. Nachází způsoby, jimiž ženy proniknou do zatím převážně mužských pracovních, obchodních a podnikatelských vzt


Reporting - Jana Fibírová, Libuše Šoljaková, Grada, 2010
Reporting

Rozšířené vydání je praktickým průvodcem tvorbou a využitím systému účetních informací, které odpovídají moderním požadavkům správy a řízení společností (Corporate Governance)...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli někdy potkáte někoho, koho budete doopravdy milovat, nikdy ho nenechte odejít.“

Já a Ty, navždy - Jo Watson, 2021
Já a Ty, navždy
Jo Watson