Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Na téma úspěch přečtené knihy o marketingovém managementu

Použité filtry
Zrušit filtry
Nastavení mysli - Carol S. Dweck, Jan Melvil publishing, 2017
Nastavení mysli

Světoznámá psycholožka Carol Dwecková působící na Stanfordově univerzitě přišla po desetiletích bádání se skutečně převratnou myšlenkou – upozornila na moc, kterou má nastavení naší mysli. Dwecková je přesvědčená, že za úspěchem nestojí zdaleka pouze..


Spící obr - Ken McElroy, Pragma, 2012
Spící obr

Ve své nové knize Ken McElroy reaguje na dobu světové ekonomické krize, jejíž důsledky i dnes stále pociťujeme, a poskytuje optimistické povzbuzení do budoucna.


Byznys podle Jacka Welche - Stuart Crainer, Pragma, 2005
Byznys podle Jacka Welche

Deset tajemství jednoho z největších králů světového obratu.


Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk Amazonu - Brad Stone, Práh, 2014
Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk Amazonu

Amazon.com začínal s doručováním knížek poštou a vezl se na první vlně internetové hysterie. Jeho zakladatel Jeff Bezos se však nespokojil s pouhým módním on-line knihkupectvím. Chtěl, aby Amazon nabízel neomezené množství zboží...

Odvaha podnikat - Fernando Trias de Bes, Triton, 2009
Odvaha podnikat

Kniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého, kdo má podnikatelského ducha a dostatek nadšení a odvahy a chce se do podnikání pustit...


Úspěch měřím štěstím - Jitka Skalická, Eva Vašková Čejková, Mladá fronta, 2013
Úspěch měřím štěstím

Kniha Evy Vaškové Čejkové je průvodcem pro každého, kdo se rozhodl kráčet vlastní cestou a uspět. Nahlíží pod pokličku podnikání v Čechách, nabízí kritické hodnocení úspěchu, ale i neúspěchu a proher...


Péče o zákazníka - Darryl S. Doane, Rose D. Sloat, Computer Press, 2006
Péče o zákazníka

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků...


Aby vše klapalo - David Allen, Jan Melvil publishing, 2009
Aby vše klapalo

Kniha „Aby vše klapalo“ navazuje na celosvětově úspěšný titul „Mít vše hotovo - Jak zvládnout práci i život a cítit se při tom dobře“. Současný guru time-managementu Allen do nové knihy vložil nasbírané zkušenosti s metodou „Getting Things Done“ ...


Začni vydělávat na tom, co tě baví - John Williams, Grada, 2017
Začni vydělávat na tom, co tě baví

Uznávaný autor a podnikatel John Williams vám za pouhých 30 dnů pomůže uskutečnit váš nápad a začít se jím živit – a to i v případě, že jste na nic skvělého doposud nepřišli! Stačí, když se budete svému nápadu věnovat jen 20 minut denně, a nemusíte...


Firmy, ktoré pretrvajú - Jim Collins, Jerry I. Porras, Eastone Books, 2007
Firmy, ktoré pretrvajú 
SK

FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLER. Jim Collins a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover