Knihy o marketingovém managementu
Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...
-
Knihabrožovaná vazba465 KčSkladem > 5 ks
-
339 KčIhned ke stažení
Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....
-
Knihabrožovaná vazba756 KčDo 2 – 3 dnů
V roce 2020 byl aktualizován svazek VDA „Robustní výrobní proces“, jehož první vydání vyšlo v roce 2007. Normy DIN ISO a pokyny IATF i svazky VDA byly v mnoha případech od 1. vydání této publikace revidovány a jsou nyní v tomto...
-
Knihašitá vazba888 KčDo 2 – 3 dnů
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčSkladem 1 ks
-
169 KčIhned ke stažení
Publikace vyhodnocuje udržitelnost podnikání s ohledem na genderovou diverzitu složení vrcholových orgánů firem v České republice v kontextu vývoje v období po finanční a ekonomické krizi v roce 2008. Kniha představuje pojem....
-
Knihašitá vazba538 KčVíce než 30 dní
Jak posluchače zaujmout a udržet jejich pozornost? Jak skloubit obsah a formu vystoupení? Jak prezentovat a přednášet srozumitelně a účinně? Jak zaplnit prázdná místa v prvních řadách? Jak se připravit na různé skupiny posluchačů? Jak se...
-
142 KčSkladem 3 ks
-
246 KčIhned ke stažení
Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém managementu kvality na základě IATF 16949.
-
517 KčDo 11 – 16 dnů
Úspěšný manažerský start je nepostradatelným průvodcem pro všechny nové manažery, který jim pomůže zorientovat se v nové roli a zvládnout přechod z řadového zaměstnance na vedoucího pracovníka. V maximálně zhuštěné podobě...
-
Knihapevná vazba222 KčSkladem 2 ks
Business analytika je v současnosti jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí nejen informatiky, ale i podnikového řízení. Je doménou nejen velkých národních či nadnárodních korporací, ale i firem středního nebo malého rozsahu...
-
Knihabrožovaná vazba273 KčVíce než 30 dní
The scientific monograph develops the new leadership model which brings together the two dimensions of process and relations. Although this model replaces fundamental leadership approaches with an organizational view on the leading process, it does...
-
Knihabrožovaná vazba647 KčDo 24 – 29 dnů
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...
-
Knihabrožovaná vazba587 KčDo 2 – 3 dnů
Recenzovaná monografie...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...
-
479 KčSkladem 1 ks
-
459 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle