Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Ve slevě knihy o obchodním managementu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Rubikon MLM - kostky jsou vrženy - Filip Patka, Vydavatelství Filip Patka, 2011
Rubikon MLM - kostky jsou vrženy

Všechno co si dnes můžeme koupit, musí obsahovat návod k použití. Tato kniha je v podstatě návodem pro nového i stávajícího uživatele v systému MLM.

  • Knihabrožovaná vazba
    189 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Jsi značka?! - Tomáš Lukavec, Zákony bohatství, 2021
Jsi značka?!

Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...

  • Knihabrožovaná vazba
    311 Kč
    Do 6 – 11 dnů

Management - Ladislav Blažek, Grada, 2014
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    144 Kč
    Skladem

Projektový management v praxi - Jan Doležal, Jiří Krátký, Grada, 2016
Projektový management v praxi

- Stojíte před úkolem naplánovat a zrealizovat menší, ale důležitý projekt? - Řídíte projekty spíše intuitivně? - Představují projekty jen část vaší práce, ale chcete je řídit dobře? Řízení projektu je v podstatě řemeslo, má svá pravidla a nástroje..

  • 261 Kč
    Skladem > 5 ks
Šest klobouků aneb Jak myslet - Edward De Bono, Via, 2020
Šest klobouků aneb Jak myslet

Kniha Šest klobouků autora Edwarda de Bona se věnuje stejnojmenné metodě, v originále zvané Six Thinking Hats Method. Jde o soubor technik tvůrčího myšlení určený především (třebaže nikoli výhradně) pro využití při skupinových...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    270 Kč
    Do 18 – 23 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    133 Kč
    Skladem

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu - Jim Collins, Jerry I. Porras, Grada, 2016
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako..

  • Knihabrožovaná vazba
    392 Kč
    Skladem 1 ks

Od nápadu k podnikatelskému plánu - Ivana Svobodová, Michal Andera, Grada, 2017
Od nápadu k podnikatelskému plánu

Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán...

  • Knihabrožovaná vazba
    253 Kč
    Skladem 1 ks

Jak uspět při obchodním telefonování - Miroslav Princ, Grada, 2013
Jak uspět při obchodním telefonování

Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a...


Alibaba.com - Porter Erisman, Aligier, 2016
Alibaba.com

V září 2014 uspořádala jedna čínská společnost, o níž většina lidí ze Západu nikdy neslyšela, první veřejnou nabídku akcií (IPO) s nejvyšší hodnotou v dějinách – byla vyšší, než měl Google, Facebook a Twitter dohromady...

  • Knihabrožovaná vazba
    278 Kč
    Do 11 – 13 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    137 Kč
    Skladem

10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Jednání se zahraničními obchodními partnery je pro stále více firem běžnou záležitostí. Ne vždy však ti, kteří se zahraničními partnery jednají, dokáží jednat tak, aby tyto partnery plně pochopili a respektovali specifické prvky...

  • Knihabrožovaná vazba
    147 Kč
    Do 16 – 21 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    88 Kč
    Skladem

Kreativní metody v inovacích - Miroslav Špaček, Oeconomica, 2020
Kreativní metody v inovacích

Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....

  • Knihabrožovaná vazba
    756 Kč
    Do 4 – 5 dnů

The Go-Giver - Bob Burg, John David Mann, Penguin Books, 2016
The Go-Giver 
EN

The international bestseller with a radically simple message. The Go-Giver tells the story of an ambitious young man named Joe who yearns for success. Joe is a true go-getter, though sometimes he feels as if the harder and faster he works, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    306 Kč
    Do 20 – 25 dnů

Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...


Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami - Iva Ritschelová, Linde, 2010
Liberalizace obchodu s environmentálním zbožím a službami

Publikace je zaměřena na problematiku liberalizace obchodu v oblasti environmentálního zboží a služeb...


Proč muži neberou manažerky vážně a co se s tím dá dělat - Silke Fothová, Management Press, 2006
Proč muži neberou manažerky vážně a co se s tím dá dělat

Kniha zkušené německé psycholožky a konzultantky ukazuje, jak se mohou ženy v tvrdém světě byznysu efektivně prosazovat. Nachází způsoby, jimiž ženy proniknou do zatím převážně mužských pracovních, obchodních a podnikatelských vzt


Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí - Vladimír Vojík, Wolters Kluwer ČR, 2010
Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí

Publikace zahrnuje konkrétní vybrané problémy, jejichž teoretická znalost a praktická aplikace může alespoň částečně zmírnit působení negativních faktorů, které souvisí s velikostí podniku, a výrazně zlepšit prosperitu malých a středních podniků...

  • Knihabrožovaná vazba
    405 Kč
    Do 20 – 25 dnů

The Lean Startup - Eric Ries, Currency, 2018
 
The Lean Startup - Eric Ries, Portfolio Trade, 2011
The Lean Startup 
EN

Most startups fail. But many of those failures are preventable. The Lean Startup is a new approach being adopted across the globe, changing the way companies are built and new products are launched...

  • Knihabrožovaná vazba
    301 Kč
    Skladem 2 ks

The Charisma Myth - Olivia Fox Cabane, Penguin Books, 2013
The Charisma Myth 
EN

In The Charisma Myth, Olivia Fox Cabane provides powerful advice to make absolutely anyone more charismatic. What if charisma could be taught? Charisma can be a huge asset if you're applying for a job, improving your relationships, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Skladem 3 ks

Malá kniha etikety pro manažery - Ladislav Špaček, Mladá fronta, 2010
Malá kniha etikety pro manažery

Ladislav Špaček je největší kapacitou v oboru. Po úspěšném přijetí Velké knihy etikety dopracoval nyní autor materiál, který specificky pokrývá potřeby jednotlivých cílových skupin: rodina, studenti, podnikatelé, úředníci, pracovníci v pohostinství...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami