Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Pro začátečníky hnědá knihy o obchodování

Použité filtry
Zrušit filtry
Rubikon MLM - kostky jsou vrženy - Filip Patka, Vydavatelství Filip Patka, 2011
Rubikon MLM - kostky jsou vrženy

Všechno co si dnes můžeme koupit, musí obsahovat návod k použití. Tato kniha je v podstatě návodem pro nového i stávajícího uživatele v systému MLM.

  • Knihabrožovaná vazba
    189 Kč
    Do 4 – 6 dnů

The Greatest Salesman in the World - Og Mandino, Bantam Press, 1983
The Greatest Salesman in the World 
EN

What you are today is not important... for in this runaway bestseller you will learn how to change your life by applying the secrets you are about to discover in the ancient scrolls...

  • 241 Kč
    Více než 30 dní

Řízení hodnoty podniku - Inka Neumajerová a kolektív, Profess Consulting
Řízení hodnoty podniku

Součástí knihy je CD ROM s řadou příkladů a cvičení. Kniha popisuje základní principy fungování a řízení podniku. Součástí knihy je manažerský simulátor, který umožňuje čtenáři přiblížit chování podniku...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

The 80/20 Manager - Richard Koch, Little, Brown, 2015
The 80/20 Manager 
EN

In his bestselling book The 80/20 Principle, Richard Koch showed readers how to put the 80/20 Principle - the idea that 80 per cent of results come from just 20 per cent of effort - into practice in their personal lives...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 1 ks
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Chytře vedená prodejna - Richard Hammond, Grada, 2012
Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rukověť začínajícího prodejce - Věra Bělohlávková, Grada, 2009
Rukověť začínajícího prodejce

Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Inovace - vaše konkurenční výhoda! - Ján Košturiak, Ján Chaľ, Computer Press, 2008
Inovace - vaše konkurenční výhoda!

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Pravidlo 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2008
Pravidlo 80/20

Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsladky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou - 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2010
Superfreakonomics 
EN

Steven Levitt, the original rogue economist, and Stephen Dubner have spent four years uncovering the hidden side of even more controversial subjects, from terrorism to shark attacks, cable TV to hurricanes. The result is Superfreakonomics...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Více než 30 dní
Podnik a podnikanie - Helena Majdúchová, Anna Neumannová, Sprint dva, 2012
Podnik a podnikanie 
SK

Publikácia vysvetľuje a opisuje jednotlivé oblasti podnikania a podniku ako jeho základnej zložky. Charakterizuje podnik, vymedzuje jeho podstatu a ciele, cyklus podniku. Rozoberá aj typológiu podnikov a vysvetľuje jeho základné formy. V závere sa....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Princíp 80/20 - Richard Koch, Eastone Books, 2011
Princíp 80/20 
SK

Stále robíte maximum pre dosiahnutie svojich cieľov, ale vaše výsledky v práci či súkromí zďaleka nezodpovedajú vloženému úsiliu? Kde sa stráca všetok čas, energia a peniaze, ktoré do svojich projektov investujete? Prečo niektorí ľudia...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kapitálová primeranosť bánk a poisťovní - Ľudomír Šlahor, Natália Žvachová, Kartprint, 2011
Kapitálová primeranosť bánk a poisťovní 
SK

Publikácia doc. RNDr. Ing. Ľudomíra Šlahora, CSc. - prorektora pre medzinárodné vzťahy Univerzity Komenského v Bratislave a Mgr. Ing. Natálie Žvachovej – pracovníčky Národnej banky Slovenska, poukazuje na problematiku regulácie kapitálovej....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nemůžu se vrátit do včerejška, protože jsem tehdy byl jiný člověk.“

Alenka v říši divů - Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia, 2014
Alenka v říši divů
Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia