Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Papírové hnědá knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Rubikon MLM - kostky jsou vrženy - Filip Patka, Vydavatelství Filip Patka, 2011
Rubikon MLM - kostky jsou vrženy

Všechno co si dnes můžeme koupit, musí obsahovat návod k použití. Tato kniha je v podstatě návodem pro nového i stávajícího uživatele v systému MLM.

  • Knihabrožovaná vazba
    189 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu - Jim Collins, Jerry I. Porras, Grada, 2016
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako..

  • Knihabrožovaná vazba
    392 Kč
    Skladem 1 ks

The Greatest Salesman in the World - Og Mandino, Bantam Press, 1983
The Greatest Salesman in the World 
EN

What you are today is not important... for in this runaway bestseller you will learn how to change your life by applying the secrets you are about to discover in the ancient scrolls...

  • 241 Kč
    Více než 30 dní

The Intelligent Investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, HarperCollins, 2006
The Intelligent Investor 
EN

The classic bestseller by Benjamin Graham, "The Intelligent Investor" has taught and inspired hundreds of thousands of people worldwide. Since its original publication in 1949, Benjamin Graham's book has remained the most respected guide to investing, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    471 Kč
    Více než 30 dní
Zabezpečení obchodních informací - Jaroslav Mlýnek, Computer Press, 2007
Zabezpečení obchodních informací

Publikaci Zabezpečení obchodních informací přivítají manažeři a pracovníci obchodních společností, studenti ekonomického zaměření a všichni ostatní zájemci o řešení bezpečnostní problematiky v obchodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Řízení hodnoty podniku - Inka Neumajerová a kolektív, Profess Consulting
Řízení hodnoty podniku

Součástí knihy je CD ROM s řadou příkladů a cvičení. Kniha popisuje základní principy fungování a řízení podniku. Součástí knihy je manažerský simulátor, který umožňuje čtenáři přiblížit chování podniku...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

The 80/20 Manager - Richard Koch, Little, Brown, 2015
The 80/20 Manager 
EN

In his bestselling book The 80/20 Principle, Richard Koch showed readers how to put the 80/20 Principle - the idea that 80 per cent of results come from just 20 per cent of effort - into practice in their personal lives...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 1 ks

Náhodná procházka po Wall Street - Burton G. Malkiel, Pragma, 2012
Náhodná procházka po Wall Street

V této knize se naučíte základní terminologii burzy i to, jak se na ní pohybovat s pomocí snadno pochopitelné dlouhodobé investiční strategie, která skutečně funguje...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

The Sell - Fredrik Eklund, Bruce Littlefield, Little, Brown, 2021
The Sell 
EN

Just over a decade ago, Fredrik Eklund moved to New York City from his native Sweden with nothing but a worn-out pair of sneakers and a dream: to make it big in the city that never sleeps...

  • Knihabrožovaná vazba
    323 Kč
    Skladem 4 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management - J. H. Donelly, J. L. Gibson, J. M. Ivancevich, Grada, 2003
Management

Nejlepší světová učebnice managementu!...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Chytře vedená prodejna - Richard Hammond, Grada, 2012
Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rukověť začínajícího prodejce - Věra Bělohlávková, Grada, 2009
Rukověť začínajícího prodejce

Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Finance v globální ekonomice I - Josef Jílek, Grada, 2013
Finance v globální ekonomice I

Kniha představuje jedinečné komplexní dílo v oblasti peněz a platebního styku v České republice i ve světě. Jsou zde shrnuty rozsáhlé praktické zkušenosti autora z působení v centrální bance a ze stáží v zahraničních finančních institucích a na...


Proč odstranit protimonopolní zákonodárství - Dominick T. Armentano, Liberální institut, 2000
Proč odstranit protimonopolní zákonodárství

Kniha o tom, že protimonopolní zákonodárství je prostředkem likvidace úspěšných podnikatelů za pomoci politických prostředků a moci státu, neopomíjí ani případ Microsoftu a ostatní velké případy...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Inovace - vaše konkurenční výhoda! - Ján Košturiak, Ján Chaľ, Computer Press, 2008
Inovace - vaše konkurenční výhoda!

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nákup a jeho řízení - Xenie Lukoszová, Computer Press, 2004
Nákup a jeho řízení

Publikace je určena studentům vysokých škol s ekonomickým a obchodním zaměřením.Publikace je jak svým výkladem, tak kontrolními otázkami určena zvláště pro předměty: řízení nákupu, základy obchodu, obchodní politika, management obchodu a podniková ekon...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Pravidlo 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2008
Pravidlo 80/20

Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsladky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou - 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2010
Superfreakonomics 
EN

Steven Levitt, the original rogue economist, and Stephen Dubner have spent four years uncovering the hidden side of even more controversial subjects, from terrorism to shark attacks, cable TV to hurricanes. The result is Superfreakonomics...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Více než 30 dní

Podnik a podnikanie - Helena Majdúchová, Anna Neumannová, Sprint dva, 2012
Podnik a podnikanie 
SK

Publikácia vysvetľuje a opisuje jednotlivé oblasti podnikania a podniku ako jeho základnej zložky. Charakterizuje podnik, vymedzuje jeho podstatu a ciele, cyklus podniku. Rozoberá aj typológiu podnikov a vysvetľuje jeho základné formy. V závere sa....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“