Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
30 hodin

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo...

  • E-knihaEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Skladem 2 ks

Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    262 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem

Satanské metody vyjednávání

V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou. Naleznete tu systematicky popsané a na výstižných příkladech ilustrované nejhorší metody a triky...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    271 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Etiketa obchodníka - Ladislav Špaček, Ladislav Špaček, 2018
Etiketa obchodníka

Etiketa obchodníka je praktická příručka pro všechny podnikatele či zaměstnance, kteří jsou v osobním kontaktu s klienty: pojišťovací agenti, finanční poradci, privátní bankéři, realitní makléři, manažeři všech úrovní. Naučí nás chovat se tak, aby klient

  • Knihapevná vazba
    326 Kč
    Do 2 – 5 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    154 Kč
    Skladem
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    403 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    405 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
 
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem

Přestaňte prodávat a získejte klienty! - Bernie De Souza, Alman, 2017
Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat...

  • Knihabrožovaná vazba
    172 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    96 Kč
    Skladem

Jak obchodovat s Korejci - So-li Čche, Ideál, 2014
Jak obchodovat s Korejci

Publikace se zabývá kulturní charakteristikou Koreje, korejského národa a podnikatelským prostředím v této zemi. Pomocí ní budeme moci lépe pochopit rozdíly...

  • Knihabrožovaná vazba
    247 Kč
    Skladem 1 ks

Společnost s ručením omezeným - Miroslava Bartošíková, C. H. Beck, 2003
Společnost s ručením omezeným

Publikace pojednávající o nejběžnější formě obchodní společnosti v České republice z pera zkušených autorek, které se s úpravou společnosti s ručením omezeným setkávají ve své každodenní praxi. Kniha je zpracována podle...

  • Knihabrožovaná vazba
    987 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...

Další formáty
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Přečtenávýborný stav
    203 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období - Zuzana Křečková Kroupová, Oeconomica, 2018
Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období

Publikace vyhodnocuje udržitelnost podnikání s ohledem na genderovou diverzitu složení vrcholových orgánů firem v České republice v kontextu vývoje v období po finanční a ekonomické krizi v roce 2008. Kniha představuje pojem....

  • Knihašitá vazba
    539 Kč
    Více než 30 dní

Prodej - dřina nebo hra

Držíte v rukou knížku, která vás chytne a nepustí! Osobně laděnou knihu zkušeného obchodníka, který zažil řadu úspěchů a neúspěchů při prodeji a postupně přišel na to, co opravdu rozhoduje o výborných výsledcích...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

33 základních rad jak úspěšně prezentovat - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2004
33 základních rad jak úspěšně prezentovat

Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...


Čas na výpověď - Amy Porterfield, Alferia, 2024
Čas na výpověď

Úspěšná americká byznys koučka a expertka na online marketing Amy Porterfield se dělí o know-how, které získala při budování vlastního mnohamilionového internetového podniku. Bohaté zkušenosti s tvorbou online kurzů dnes nabízí nejen v rámci projektu...

  • Knihabrožovaná vazba
    420 Kč
    Do 6 – 8 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    376 Kč
    Ihned ke stažení

Jak dosáhnout souhlasu - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton, Management Press, 2006
Jak dosáhnout souhlasu

Všichni neustále vyjednáváme – v zaměstnání, v podnikání, v politice, v rodině… Často však používáme metody a postupy, které komplikují nebo dokonce znemožňují prosazení našeho zájmu, mohou narušit naše vztahy s těmi, s nimiž jednáme...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The 80/20 Manager - Richard Koch, Little, Brown, 2015
The 80/20 Manager 
EN

In his bestselling book The 80/20 Principle, Richard Koch showed readers how to put the 80/20 Principle - the idea that 80 per cent of results come from just 20 per cent of effort - into practice in their personal lives...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 1 ks

Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach - Michal Sokol, C. H. Beck SK, 2024
Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach 
SK

Predkladaná monografia venuje pozornosť vysoko aktuálnej téme digitalizácie v oblasti korporátneho práva s konkrétnejším zameraním sa na úroveň digitalizácie súvisiacich procesov pri zakladaní a realizácii zmien v obchodných spoločnostiach, na možnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    400 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Produktivní vztahy - Jan Yagerová, ANAG, 2012
Produktivní vztahy

Snad všichni dnes trávíme většinu času v práci. Ať už jako zaměstnanci malé či větší firmy, nebo jako podnikatelé. A je proto důležité, jak jej trávíme. Hlavní roli při tom hrají vztahy. Jako zaměstnanci přicházíme denně do styku se svými...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rukověť profesionálního prodejce - Karl Herndl, Grada, 2005
Rukověť profesionálního prodejce

V knize Rukověť profesionálního prodejce- Jak vést úspěšné prodejní rozhovory z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak jednat se zákazníkem; - jaké používat prodejní techniky; - jak si vytvořit správný osobní postoj k prodeji;...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami