Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Trhy

Na aktuálních případech a v příbězích nejdůležitějších postav teorie i praxe měnové politiky tato kniha ilustruje a vysvětluje, proč nikdy nebylo důležitější rozumět tomu, jak fungují peníze.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Skladem > 5 ks

30 hodin

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo...

  • E-knihaEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Skladem 4 ks

Obsahový marketing

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?

  • E-knihaEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Inteligentní investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, Grada, 2007
Inteligentní investor

V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...

  • Knihapevná vazba
    629 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    637 Kč
    Ihned ke stažení
Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    262 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem

Satanské metody vyjednávání

V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou. Naleznete tu systematicky popsané a na výstižných příkladech ilustrované nejhorší metody a triky...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    271 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zahraniční obchod - Miroslav Svatoš, Grada, 2009
Zahraniční obchod

Publikace renomovaných autorů je určena pracovníkům podniků a institucí působících v oblasti vnějších ekonomických vztahů, vyučujícím a studentům ekonomických škol...

  • Knihabrožovaná vazba
    409 Kč
    Skladem 1 ks
  • 307 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    155 Kč
    Skladem
Další formáty

Uzavírání: příručka profesionálního prodejce - Grant Cardone, GRANT CARDONE CEE, 2017
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce

Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé...

  • Knihapevná vazba
    399 Kč
    Skladem 1 ks

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2012
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    100 Kč
    Skladem
  • Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    403 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    405 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty
Jiná cesta k trhu - Joseph E. Stiglitz, Prostor, 2003
Jiná cesta k trhu

Kniha nositele Nobelovy ceny za ekonomii představuje zasvěcený pohled do procesu globálního ekonomického rozhodování a čtenářský obdiv získala jak pro svou odvahu a poctivost, tak i pro myšlenkovou hloubku a neotřelost...

  • Knihapevná vazba
    315 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2014
Mezinárodní obchodní operace

Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    302 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    142 Kč
    Skladem
Další formáty

Mezinárodní ekonomie - Alexandr Soukup, Aleš Čeněk, 2012
 
Mezinárodní ekonomie - Alexandr Soukup, Aleš Čeněk, 2022
Mezinárodní ekonomie

Publikace se zabývá rozborem mezinárodní ekonomie z hlediska ekonomické teorie, je v ní zastoupena mikroekonomická i makroekonomická část. Úvodní část je věnována zachycení mezinárodní ekonomické problematiky od starších ekonomických teorií až do...

  • 191 Kč
    Do 18 – 23 dnů

Přestaňte prodávat a získejte klienty! - Bernie De Souza, Alman, 2017
Přestaňte prodávat a získejte klienty!

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat...

  • Knihabrožovaná vazba
    172 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    96 Kč
    Skladem

Geografie maloobchodu a spotřeby - Jana Spilková, Karolinum, 2012
Geografie maloobchodu a spotřeby

Publikace si klade za cíl přiblížit studentům geografie a příbuzných oborů, jakož i ostatním čtenářům atraktivní a aktuální odvětví geografie maloobchodu spotřeby...

  • Knihabrožovaná vazba
    270 Kč
    Do 10 – 15 dnů

Manuál českého exportéra II.díl - Břetislav Ošťádal, Radix, 1997
Manuál českého exportéra II.díl
  • Knihabrožovaná vazba
    285 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    334 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2013
Obchodujeme německy

Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    158 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    356 Kč
    Do 7 – 12 dnů

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Přečtenávýborný stav
    203 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Medonosný marketing - Vladimír Kuchař, BIZBOOKS, 2012
Medonosný marketing

Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.“

Hra o trůny - George R.R. Martin, 2017
Hra o trůny
George R.R. Martin