Knihy o obchodování
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
42 produktů
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?
-
249 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky...
-
Přečtenámírně opotřebovaná100 KčSkladem
-
Vyprodané
-
212 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyMedonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...
Když v roce 2009 manželé Glaserovi prodávali dům, naletěli realitní kanceláři Prolux, vyhlášené tím, že pomocí klamavých obchodních praktik uzavírá s klienty naprosto nemravné smlouvy o zprostředkování prodeje nemovitosti...
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...
Další formátyJaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj...
-
Knihabrožovaná vazba350 KčVíce než 30 dní
Praktický sešit, který by měl spotřebitelům sloužit jako „první pomoc" při řešení jejich problémů. Obsahuje všechny potřebné základní informace v přehledné a srozumitelné podobě...
-
Knihabrožovaná vazba203 KčDo 2 – 5 dnů
Roční čistý výnos 22,7 % z investice do akcií je jen začátek cesty, kterou před vámi kniha Christiana Thiela rozkrývá. Dělá to vždy s nadhledem, lehkostí a humorem. Odborný výklad zde střídají příběhy ze života nebo záznamy rozhovorů s dalšími...
-
Knihabrožovaná vazba284 KčDo 2 – 5 dnů
Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...
Ačkoliv ve světové literatuře bylo o Číně a jejím ekonomickém vývoji napsáno mnoho publikací, v české literatuře se tato problematika vyskytuje sporadicky a o problematice Číny ve WTO zatím nebyla vydána žádná kniha...
-
Knihapevná vazba530 KčDo 2 – 5 dnů
How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ...
-
Knihabrožovaná vazba474 KčVíce než 30 dní
Kniha "Podprahové techniky predaja" je nevyhnutným sprievodcom pre každého obchodníka, ktorý hľadá spôsoby, ako zvýšiť svoj úspech v oblasti predaja a dosiahnuť čo najväčší zisk...
-
Knihabrožovaná vazba345 KčSkladem 1 ks
- Jiří Drahorád
- kolektiv
Publikace nabízí čtenáři informace o postupech vedoucích k certifikaci výrobků a o certifikaci obecně, dále o postupech pro odnocení shody umožňujících prokázaní shody s dokumenty a podklady k tomuto cíli určenými nebo zvolenými...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ...
-
Knihabrožovaná vazba303 KčSkladem 2 ks
Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako vi- rus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...
-
479 KčSkladem 1 ks
-
459 KčIhned ke stažení
Dielo ako prvé na Slovensku spracúva problematiku právnej ochrany spotrebiteľa v jej celej šírke, ako súbor verejnoprávnych a súkromnoprávnych vzťahov, ktoré usporadúva do systému. Právna úprava platná na Slovensku...
-
Knihapevná vazba289 KčDo 14 – 19 dnů
Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Obsah publikácie E-commerce je zameraný na vybrané aspekty súvisiace s elektronickým obchodovaním a podnikaním na internete. Naším cieľom je priblížiť dôležitosť digitálneho prostredia pre súčasnú podnikateľskú stratégiu firmy, ....
-
Vyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle