Knihy o obchodování
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
150 produktů
Na aktuálních případech a v příbězích nejdůležitějších postav teorie i praxe měnové politiky tato kniha ilustruje a vysvětluje, proč nikdy nebylo důležitější rozumět tomu, jak fungují peníze.
-
297 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazba292 KčSkladem > 5 ks
- Alena Hanzelková
- Radim Červený
- kolektiv
Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...
-
Knihabrožovaná vazba490 KčSkladem 1 ks
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?
-
249 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jitka Srpová
- Václav Řehoř
- kolektiv
Uznávaní autoři, mezi nimiž jsou i majitelé úspěšných českých firem, nositelé ocenění Podnikatel roku a odborníci z VŠE, připravili komplexní publikaci pro všechny, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají...
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky...
-
Přečtenámírně opotřebovaná100 KčSkladem
-
Vyprodané
-
212 KčIhned ke stažení
Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...
Další formáty- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formáty- Jaromír Veber
- Jitka Srpová
- kolektiv
Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol...
-
Přečtenávýborný stav209 KčSkladem
-
Vyprodané
-
373 KčIhned ke stažení
V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...
Další formáty- Alexej Sato
- Eva Černohlávková
- Hana Machková
- kolektiv
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...
-
Knihabrožovaná vazba142 KčSkladem 2 ks
-
302 KčIhned ke stažení
-
Přečtenámírně opotřebovaná231 KčSkladem
Jedinečná publikace pro dovozce zboží z Číny v rámci aktuálních právních předpisů. Kniha plná informací a rad v souvislosti s importem z Číny. Na nic nečekejte a začněte hned. Dovolte, abych Vám představil první a zatím jedninou publikaci tohoto druhu...
V roce 2020 byl aktualizován svazek VDA „Robustní výrobní proces“, jehož první vydání vyšlo v roce 2007. Normy DIN ISO a pokyny IATF i svazky VDA byly v mnoha případech od 1. vydání této publikace revidovány a jsou nyní v tomto...
-
Knihašitá vazba888 KčDo 3 – 5 dnů
V byznysu se chyby nevyplácejí. To ví asi každý, kdo se alespoň jednou pokusil podnikat...
Co pojmy akvizice a fúze znamenají, jaký mají význam v podnikání a jak je úspěšně realizovat, to vše se dozvíte právě v tomto díle. Rady podnikatelům, kteří chtějí skokově rozšířit své podnikání a koupit fungující firmu či f
-
AudioknihaMP3 ke stažení100 KčIhned ke stažení
Zeměpisné označení chrání produkt, který je vyroben v určité oblasti a který vděčí za své vlastnosti právě tomuto místnímu prostředí, a to bez ohledu na výrobce...
-
Knihabrožovaná vazba309 KčDo 11 – 16 dnů
Jedná se o soubor poznatků z praxe Vladimíra Johna, který řídí nadnárodní holdingovou společnost Meriglobe, zabývající se poradentstvím v oblasti podnikání. V této knize se zabývá jmenováním hlavních rizik v podnikání a návrhů, jak je zvládnout...
-
Knihapevná vazba221 KčVíce než 30 dní
Liberalizace trhu a rozsáhlá regionální ekonomická integrace ve světě otevřela malým a středním podnikům dveře na mezinárodní trhy. Do mezinárodního...
-
Knihabrožovaná vazba250 KčDo 11 – 16 dnů
Kniha profesora Zdeňka Součka jasně a srozumitelně vysvětluje principy, jimiž se má řídit firma, která chce být v náročném prostředí 21. století konkurenceschopná.
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...
Další formátyMedonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, ...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle