Šedá knihy o podnikání od nakladatelství C. H. Beck
- Alena Hanzelková
- Radim Červený
- kolektiv
Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...
-
Knihabrožovaná vazba490 KčSkladem 1 ks
Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských...
-
Knihabrožovaná vazba489 KčDo 3 – 6 dnů
Cílem publikace je objasnit integrující význam finančního řízení a poukázat na důležitost využívání teoretických principů a aplikaci moderních zásad finančního řízení v podnikové praxi...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Druhé vydání šedého komentáře k zákonu o ochraně hospodářské soutěže reaguje na změny, které přinesla velká novela provedená zákonem č. 155/2009 Sb. Změnami byla dotčena nejen úprava řízení před Úřadem pro ochranu...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle