Knihy o podnikání z edice C. H. Beck pro praxi
- Alena Hanzelková
- Radim Červený
- kolektiv
Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...
-
Knihabrožovaná vazba490 KčSkladem 2 ks
Cílem publikace je objasnit integrující význam finančního řízení a poukázat na důležitost využívání teoretických principů a aplikaci moderních zásad finančního řízení v podnikové praxi...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Podniky v České republice se stále častěji setkávají s problematikou vzniku rizikových pohledávek...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Oceňování podniku patří mezi obory, pro jejichž zvládnutí je nutné mít jak ekonomické, tak i právnické znalosti, a právě tato publikace integruje oba uvedené pohledy na problematiku...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nové výrobní koncepce vznikají jako odpověď na dynamiku konkurenčního prostředí s cílem poskytnout výkony firmy na základě orientace na zákazníka. To vyvolává nové přístupy k interpretaci marketingu, volbě marketingových strategií a použití nástrojů...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace navazuje na knihu Obchod nehmotnými statky; pojednává však o zcela nových problémech - hlavním tématem je problematika oceňování průmyslového vlastnictví...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle