Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Knihy o personalistice z edice Praxe manažera

Použité filtry
Zrušit filtry
7 principů masového marketingu - Mark Earls, CPRESS, 2008
7 principů masového marketingu

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací?...


Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    125 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    363 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...

Teambuilding workshop - Vivette Payne, Computer Press, 2007
Teambuilding workshop

Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006
CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak si udržet nejlepší zaměstnance - Leigh Branham, Computer Press, 2004
Jak si udržet nejlepší zaměstnance

Kniha Leigha Branhama "Jak si udržet nejlepší zaměstnance" je praktickým zdrojem informací pro každého vedoucího a odborníka v oblasti lidských zdrojů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover