Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Ve slevě knihy o financích od nakladatelství Computer Press

Použité filtry
Zrušit filtry
Cash Flow - Jaroslav Sedláček, Computer Press, 2003
Cash Flow

Potřebuje vaše firma více provozního kapitálu? Máté problémy s likviditou či solventností? Chcete zlepšit finanční situaci firmy a zajistit její prosperitu v budoucnosti? Potom dobře plánujte cash flow!


Ztracené bilióny dolarů - Charles R. Morris, Computer Press, 2009
Ztracené bilióny dolarů

Svět se zaseknul v hrůzné finanční krizi a pozvolna se potopil do recese. Během uplynulého období vlády rozdaly biliony dolarů na úvěrech, akciových infuzích a sanacích...


Veřejná ekonomie pro školu i praxi - Yvonne Strecková, Ivan Malý, Computer Press
Veřejná ekonomie pro školu i praxi

Tato kniha je koncipována především jako učební text určený studentům ekonomických a společenskovědních oborů.


Prognóza finančních trhů - Tony Plummer, Computer Press, 2008
Prognóza finančních trhů

Zjištění, že lidé nejednají vždy racionálně a nerozhodují se vždy nezávisle jeden na druhém, znamenalo významný posun ve vnímání finančních trhů. Psychologie davu má velký vliv...

Teorie a praxe obchodování s cennými papíry - Oldřich Rejnuš, Computer Press, 2001
Teorie a praxe obchodování s cennými papíry

Předkládaná publikace je zaměřena na problematiku obchodování s cennými papíry, a to jak z hlediska teoretických, tak i praktických souvislostí...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “