Knihy o etiketě
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
57 produktů
Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...
Efektivní porady představují ve škole (a nejen v ní) skvělý manažerský nástroj pro vedení lidí, a následně tedy i cestu pro posun celé organizace. O tom, jak takové porady připravit, realizovat a reflektovat, pojednává kniha...
-
Knihabrožovaná vazba315 KčSkladem 1 ks
- Jaromír Beránek
- kolektiv
Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996, zachycuje ohromný rozvoj, jímž hotelnictví v České republice prošlo, a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor. Nová učebnice je určena...
Také máte dojem, že porady jsou "zbytečným mrháním času" či "nenasytným žroutem energie"? Přemýšlíte o tom, jak čas strávený na poradách nepromrhat, jak udělat z porad efektivní setkání pracovníků, namísto...
Je možné stávající prostředí modifikovat či upravit tak, aby bylo subjektivně hodnoceno jako bezpečné pro osoby se specifickými potřebami? Jaké jsou atributy bezpečného prostředí pohledem vybraných studentů, rodičů dětí se...
-
Knihabrožovaná vazba466 KčDo 2 – 6 dnů
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech. Na...
-
Knihabrožovaná vazba287 KčDo 2 – 6 dnů
-
305 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav165 KčSkladem
Monografie vysvětluje vývoj hospodářské a podnikatelské etiky v České republice v kontextu vývoje této mladé disciplíny v USA a Evropě. První část nabízí zasvěcený pohled na vývoj teoretického poznání a systematické uspořádání...
-
Knihabrožovaná vazba240 KčDo 2 – 6 dnů
Kniha je určena manažerům v byznysu, úředníkům veřejné správy, politikům na všech úrovních, specializovaným reprezentantům firem, například realitním makléřům, finančním zprostředkovatelům, obchodním a finančním poradcům...
Publikace se zabývá kulturní charakteristikou Koreje, korejského národa a podnikatelským prostředím v této zemi. Pomocí ní budeme moci lépe pochopit rozdíly...
-
Knihabrožovaná vazba247 KčSkladem 1 ks
Publikace je koncipována nejen jako učebnice manažerské etiky pro po - sluchače technicko-manažerských oborů, ale je určena pro každého, kdo hledá odpovědi na složité etické otázky v ekonomice dnešního světa. Rozsah knihy...
-
Knihabrožovaná vazba271 KčSkladem 1 ks
Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...
Další formátyVyjednávání je významnou součástí našeho života. Jak bude vypadat vláda? Jaká bude konečná cena u důležitého obchodu? Jak vysoký bude rozpočet? Jaké bude složení projektového týmu? Za jakých podmínek uzavřeme příměří? Kdo vynese smetí? Kolik bude....
-
Knihabrožovaná vazba289 KčSkladem 1 ks
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou...
Cesta efektivního zaměstnávání byla budována celé minulé století. Základní principy a hodnoty nalezneme v mezinárodních úmluvách od Mezinárodní organizace práce až po právo EU, které ovlivnily znatelně pracovní právo...
-
Knihabrožovaná vazba425 KčDo 2 – 6 dnů
-
445 KčIhned ke stažení
Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci...
Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....
-
Knihakroužková vazba279 KčSkladem 2 ks
Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci...
Efektivní a jednoduché know-how, které člověku usnadní život nejen při důležitých a zásadních jednáních (když kupuje dům či auto, nebo chce vyšší plat), ale i v běžném životě (při řešení sporů doma nebo v zaměstnání...
Publikace Základy odborné práce (včetně základů informační etiky) je druhé rozšířené vydání učebnice Základy odborné práce (Radváková, Sigmung, 2016). Kniha je doplněna především o aktuální poznatky v rámci informační etiky...
-
Knihabrožovaná vazba497 KčVíce než 30 dní
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou...
-
220 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle