Knihy o etiketě
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
47 produktů
Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné...
-
Knihabrožovaná vazba199 KčSkladem 1 ks
-
203 KčIhned ke stažení
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Jeho základem je myšlenka, že chcete-li dobře šéfovat, musíte o své přímé podřízené projevovat silný osobní...
-
Přečtenámírně opotřebovaná259 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazba299 KčSkladem 5 ks
-
259 KčIhned ke stažení
Příručka pro obchodní zástupce, finanční poradce, realitní makléře, privátní bankéře a všechny ostatní, kteří chtějí být ve své profesi úspěšní. Jak dosáhnout úspěchu? Není to těžké. Je však potřeba se připravit. Stačí vědět jak se chovat...
-
Knihabrožovaná vazba269 KčVíce než 30 dní
-
AudioknihaMP3 ke stažení299 KčIhned ke stažení
- Květoslava Santlerová
- kolektiv
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...
Je prokázáno, že změnou řeči vlastního těla měníte mnohé ve vašem přístupu k životu.
-
Knihabrožovaná vazba215 KčSkladem 1 ks
Jak svou řečí těla působíte na ostatní? Co si druzí lidé skutečně myslí a jaké jsou jejich opravdové pocity? Jak můžete pomocí držení těla, gest a mimiky ovlivnit svůj protějšek? Jak vycházet s různými typy lidí? To vše a mnohem více se dozvíte v této...
-
241 KčSkladem 1 ks
-
254 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav132 KčSkladem
Kniha je výsledkem autorčiných patnácti let zkušeností ze spolupráce s různými typy organizací, jejichž zaměstnanci na všech úrovních řízení se potýkali s problémem, jak na pracovišti říkat pravdu, i nepříjemnou, aniž by byli za svou upřímnost nějakým...
-
Knihabrožovaná vazba232 KčDo 16 – 21 dnů
Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům...
-
Knihakroužková vazba244 KčSkladem 1 ks
Publikace se zabývá kulturní charakteristikou Koreje, korejského národa a podnikatelským prostředím v této zemi. Pomocí ní budeme moci lépe pochopit rozdíly...
-
Knihabrožovaná vazba247 KčSkladem 1 ks
S lidmi komunikujeme různými způsoby. Přestože tou obecně nejuznávanější je slovní komunikace, řadu informací přijímáme a také vyjadřujeme beze slov, tedy postoji těla a gesty, mimikou tváře, barvou a silou hlasu a podobně...
Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....
-
Knihakroužková vazba279 KčSkladem 2 ks
Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...
Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci...
Telefonování je hra a telefonát je o detailech. A je právě telefon vaším hlavním pracovním nástrojem? Jste obchodník, manažer, asistentka, telefonistka a chcete zlepšit svou komunikaci po telefonu a zvýšit tak svou úspěšnost při sjednávání obchodních...
-
Knihabrožovaná vazba94 KčSkladem 1 ks
Zpochybňujte všechno a myslete velkoryse při projednávání každého významějšího bodu - dvě základní témata knihy manažerského odborníka.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Japonská mentalita, její pozadí, role náboženství v životě Japonců, jak se rozhodují a co předchází jejich rozhodnutím. Toto vše je nutno mít na paměti, pokud chceme být při jednání s nimi úspěšní...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
V knize Rukověť profesionálního prodejce- Jak vést úspěšné prodejní rozhovory z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak jednat se zákazníkem; - jaké používat prodejní techniky; - jak si vytvořit správný osobní postoj k prodeji;...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú...
-
378 KčSkladem 4 ks
-
399 KčIhned ke stažení
Nedaří se vám dosáhnout úspěchu v práci se skupinami? Chcete poznat tajemství facilitačního procesu? Odhalit techniky, které používají ti nejúspěšnější facilitátoři? Kniha Tajemství facilitace vám představí metodu SMART facilitace...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle