Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Na téma grafické programy papírové knihy o počítačích a internetu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Tvorba vydělávajícího webu - Krok za krokem - Hanka Čajková, Affiliate sieť Dognet, 2021
Tvorba vydělávajícího webu - Krok za krokem

Vydělávat na internetu se dá poctivě, bez lží a zavádění. V knize „Tvorba vydělávajícího webu krok za krokem” se dozvíte, jak vybudovat úspěšný výdělečný online projekt...

  • Knihapevná vazba
    196 Kč
    Skladem 1 ks

PDF/X-1a PDF/X-4 - Petr Lozan, Vít Kulka, Grafie CZ, 2015
PDF/X-1a PDF/X-4

Cílem knihy je definovat a sdílet snadno použitelná pravidla nejlepší současné praxe pro přípravu a předávání tiskových dat PDF/X, která by tiskové ripy dokázaly korektně zpracovat a následný tisk tak mohl bez problémů splnit náročná očekávání...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    333 Kč
    Skladem 2 ks

Želví grafika - Radek Pelánek, Computer Press, 2018
Želví grafika

Želví grafika je způsob, jak vykreslovat zajímavé obrázky pomocí několika elementárních příkazů („jdi dopředu“, „zatoč doprava“) a základních programátorských konstrukcí (cykly, proměnné, funkce). Je to osvědčený nástroj pro výuku programování a...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Formát - Paul Harris, Gavin Ambrose, Computer Press, 2011
Formát

Formát tiskovin a publikací je základním, ale kvůli své užitkové povaze často přehlíženým parametrem grafického designu. Velikost, tvar, použitý substrát (nemusí jím být jen papír), způsob skládání, vazba a další fyzické efekty...

  • Knihabrožovaná vazba
    175 Kč
    Skladem 1 ks
Blender - Pavel Pokorný, BEN - technická literatura, 2009
Blender

Každý (i začínající) uživatel osobního počítače se setkává s počítačovou grafikou, ať už je to přímo v operačním systému nebo některých programových aplikacích. S výkonovým nárůstem počítače se stále více uplatňuje 3D počítačová grafika...

  • Knihabrožovaná vazba
    360 Kč
    Skladem 1 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak využívat Flash MX 2004 - Bonnie Blakeová, Doug Sahlin, SoftPress, 2005
Jak využívat Flash MX 2004

Seznámíte se s novinkami v aplikaci Flash MX 2004 a naučíte se mimo jiné snadno vytvářet a publikovat animovanou grafiku, filmy, zvukové soubory, prezentace či webové stránky pro uživatele s pomalým připojením.

  • Knihabrožovaná vazba
    243 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Novinky v programu Flash MX - Pavel Kučera, UNIS publishing, 2002
Novinky v programu Flash MX

Co je nového v aplikaci Flash MX Přehled standardních komponent Změny v ActionScriptu Objekty a nové technológie Ladění a chybová hlášení


Základy programování v prostředí Octave a Matlab - Stanislav Daniš, MatfyzPress, 2009
 
Základy programování v prostředí Octave a Matlab - Stanislav Daniš, MatfyzPress, 2022
Základy programování v prostředí Octave a Matlab

Předkládaný text vznikl během přednášek předmětu Základy programování v MATLABu na MFF UK. Klade si za cíl naučit nezbytné základy, pomocí kterých může uživatel řešit složité a ještě složitější úlohy. Text je doprovázen řadou ukázkových úloh včetně...

  • Knihabrožovaná vazba
    622 Kč
    Do 4 – 5 dnů
  • Knihabrožovaná vazba
    468 Kč
    Do 4 – 5 dnů

CorelDRAW - Praktické příklady - Pavel Durčák, Computer Media, 2019
 
CorelDRAW - Praktické příklady - Pavel Durčák, Computer Media, 2019
CorelDRAW - Praktické příklady

1. díl publikace CorelDRAW - Praktické příklady (Základní techniky) seznamuje uživatele s prostředím a zaměřuje se na získání základních dovedností při práci s jedním z nejrozšířenějších editorů vektorové grafiky...

  • Knihabrožovaná vazba
    314 Kč
    Skladem 2 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    314 Kč
    Skladem 1 ks

CorelDraw 10 - podrobná příručka - Jiří Hlavenka, Jaroslav Hercik, Computer Press, 2002
CorelDraw 10 - podrobná příručka

S programem CorelDRAW 10 dostávají uživatelé a příznivci produktů Corelu nový dárek, který stojí za to: vylepšený produkt s obdivuhodně hladkým fungováním, který stěží nechá uživatele odolat pokušení přejít na tuto novou verzi.

Jak se naučit animovat v 10 snadných lekcích - Will Bishop-Stephens, Svojtka&Co., 2017
Jak se naučit animovat v 10 snadných lekcích

Animace je báječná! Můžeš vdechnout pohyb krásným obrázkům plným detailů nebo třeba přinutit dvě hroudy modelíny spolu zápasit. Můžeš natočit katastrofický film, v němž budou hrát tvoje oblíbené hračky, nebo v něm třeba...


Photoshop Elements 15 - Michael Gradias, Grada, 2018
Photoshop Elements 15

Potřebujete pracovat s programem Photoshop Elements 15 rychleji a efektivněji? S touto knihou získáte spoustu praktických tipů a kreativních návrhů. Photoshop Elements 15 nabízí celou řadu funkcí, které ho spojují s „velkým...


Flash MX - oficiální výukový kurz - Chrissy Rey, SoftPress, 2003
Flash MX - oficiální výukový kurz

Tato kniha není postavena pouze na teorii. Celá je zpracována jako velmi podrobný návod pro vytvoření komplexního projektu ve Flash MX.


Adobe Acrobat 8, CPRESS, 2008
Adobe Acrobat 8

Oficiální výukový kurz je příručkou od samotných tvůrců tohoto programu. V 19 lekcích se sami krok za krokem naučíte vše od ovládání a základů práce v Acrobatu 8 přes úpravu a recenzování až po vkládání multimédií a interaktivních prvků...


Adobe Acrobat 6 Pro - oficiální výukový kurz, SoftPress, 2004
Adobe Acrobat 6 Pro - oficiální výukový kurz

Oficiální výukové kurzy Adobe jsou nejvyhledávanějšími učebnicemi, které vám pomohou naučit se funkce programů Adobe snadno a rychle. Oficiální výukové kurzy vám nabízí to, co vám nenabídne žádná jiná kniha či výukový program...

  • Knihabrožovaná vazba
    83 Kč
    Skladem 2 ks

Cinema 4D R10 - Arndt von Koenigsmarck, CPRESS, 2008
Cinema 4D R10

Máte chuť okamžitě se pustit do tvorby 3D modelů v programu Cinema 4D? Pak nepotřebujete dlouze studovat teorii, s touto knihou se lehce naučíte vše krok za krokem...


Macromedia Flash MX - podrobná příručka - Jiří Fotr, Computer Press, 2002
Macromedia Flash MX - podrobná příručka

Kniha pro náročné uživatele, programátory a webové grafiky podrobně popisuje ActionScript, složitější animace, doplňování zvuků, vkládání videa, publikování na webu a další atraktivní témata.


3ds Max 8 - Boris Kulagin, Computer Press, 2007
3ds Max 8

Kniha pokrývá celý proces tvorby ve 3D, od návrhu scénáře, přes modelování, animaci až po rendering...


3D STUDIO MAX verze 3 - efekty a design - Jon A. Bell, SoftPress, 2000
3D STUDIO MAX verze 3 - efekty a design

Jde o knihu, která přístupnou formou pojednává o důležitých aspektech práce s programem 3D Studio MAX...


3D STUDIO MAX - Kouzla s efekty - Greg Carbonaro a kolektiv, UNIS publishing
3D STUDIO MAX - Kouzla s efekty

Další z knih o kouzlech vám poradí, jak vytvářet úžasné efekty v 3D Studiu MAX.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo