Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Knihy o programování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí - David Matoušek, Computer Press, 2022
Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí

Chcete začít programovat mikrokontroléry ATmega? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí nevyžaduje...

  • Knihabrožovaná vazba
    358 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • 269 Kč
    Ihned ke stažení

Programování pro úplné začátečníky - Radek Hylmar, Computer Press, 2022
Programování pro úplné začátečníky

Chcete proniknout do základů programování, ale všechny příručky se vám zdají složité? Ať už se učíte programovat ve škole, nebo jako samouk, kniha vás prvními kroky provede přístupnou formou. Na praktických příkladech a cvičeních...

  • Knihabrožovaná vazba
    236 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    87 Kč
    Skladem

Hráč versus příšery - Jaroslav Švelch, Akropolis, 2024
Hráč versus příšery

Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali ....

  • Knihabrožovaná vazba
    248 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    199 Kč
    Ihned ke stažení

Programujeme hry v jazyce C#

Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními...

  • 249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Python

Kniha je věnována aktuální verzi 3.10 jazyka Python. Využijí ji ti, kteří potřebují občas napsat jednoduchý program, je také vhodná jako doprovodná učebnice ke kurzům programování i jako referenční příručka.

  • 429 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Začínáme programovat v jazyku Python - Rudolf Pecinovský, Grada, 2022
Začínáme programovat v jazyku Python

Python vznikl jako jazyk, který má laikům usnadnit vstup do světa programování. Jeho obliba a s ní související oblast použití se postupně neustále rozšiřují a podle většiny ukazatelů je dnes nejpoužívanějším programovacím jazykem vůbec....

  • Knihabrožovaná vazba
    363 Kč
    Skladem 3 ks
  • 325 Kč
    Ihned ke stažení

Praktické použití funkcí v Excelu - Pavel Lasák, Grada, 2021
Praktické použití funkcí v Excelu

Microsoft Excel je více než 20 let jedním z nejpoužívanějších nástrojů ke tvorbě a zpracování dat. Kniha pracuje s nejnovější verzí Excel 2019 CZ, případně Microsoft Excel 365 CZ. Autor díky své lektorské praxi a provozování webu zohlednil nejčastěji..

  • Knihabrožovaná vazba
    375 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    340 Kč
    Ihned ke stažení

Kódování, Lingea, 2021
Kódování

Obrázková knížka poutavě představuje svět kódování. Děti se dozví, jak fungují tajné kódy, počítačové programy nebo mobilní aplikace. Vyzkouší si myslet jako počítač a nakouknou pod pokličku programování...

  • Knihaflexi vazba
    179 Kč
    Do 6 – 11 dnů

Linux Basics for Hackers - Occupytheweb, Random House, 2019
Linux Basics for Hackers 
EN

This practical, tutorial-style book uses the Kali Linux distribution to teach Linux basics with a focus on how hackers would use them. Topics include Linux command line basics, filesystems, networking, BASH basics, package management, logging, and...

  • Knihabrožovaná vazba
    893 Kč
    Skladem 1 ks

Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004 - Jiří Fotr, Computer Press, 2005
Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004

Nemusíte být profesionálními programátory používajícími složité nástroje, abyste si mohli naprogramovat vlastní hru. Stačí vám k tomu Macromedia Flash MX . Autor vás v knize provede základními technikami tvorby her ve Flashi, zasvětí

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    79 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
C++Builder 4.0 5.0 6.0, vývojové prostředí 1. diel - Matoušek David, BEN - technická literatura, 2002
C++Builder 4.0 5.0 6.0, vývojové prostředí 1. diel

Kniha seznamuje se základními rysy vývojového prostředí C++ Builder 4.0, 5.0, 6.0. Text shrnuje autorovy zkušenosti z tvorby programů pod operačním systémem Windows v jazyce C++, které získal v letech 1994 až 2002....

  • 823 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Python - knihovny pro práci s daty - Rudolf Pecinovský, Grada, 2022
Python - knihovny pro práci s daty

Nová kniha zkušeného autora volně navazuje na úspěšnou učebnici Začínáme programovat v jazyku Python, a proto předpokládá u čtenáře základní znalosti tohoto jazyka. Nesnaží se být učebnicí datové analýzy, je koncipovaná spíše jako referenční příručka...

  • Knihabrožovaná vazba
    409 Kč
    Do 4 – 8 dnů
  • 370 Kč
    Ihned ke stažení

Programujeme hry pro Android 4 - J.F. DiMarzio, Computer Press
Programujeme hry pro Android 4

Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede celým procesem vzniku hry...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    180 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0, vývojové prostředí, 2. díl - Matoušek David, BEN - technická literatura, 2003
C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0, vývojové prostředí, 2. díl

Kniha volně navazuje na úšpěšnou knihu C++ Builder 4.0. Autor se věnuje některým problémům, nastíněným v předchozí knize, podroběji. Čtenář je tak seznámen s dalšími možnostmi použití zdrojů (resources)...

  • Knihapevná vazba
    674 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Fluent Python: Clear, Concise, and Effective Programming - Luciano Ramalho, O´Reilly, 2022
Fluent Python: Clear, Concise, and Effective Programming 
EN

Don't waste time bending Python to fit patterns you've learned in other languages. Python's simplicity lets you become productive quickly, but often this means you aren't using everything the language has to offer...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 787 Kč
    Do 24 – 29 dnů

Programování modů pro Minecraft - Rogers Cadenhead, Computer Press, 2016
Programování modů pro Minecraft

Zaujala vás hra Minecraft a chtěli byste nahlédnout více pod pokličku? Chcete si svět Minecraftu přizpůsobit? Pusťte se do programování modů a změňte prostředí hry podle svých preferencí. Upravovat můžete nástroje, zbraně, chování, nepřátele...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Programujeme hry ve Flashi - Emanuele Feronato, Computer Press, 2012
Programujeme hry ve Flashi

Naučte se zábavnou formou pracovat s jazykem ActionScript a v prostředí Flashe. V každé z devíti kapitol vytvoříte plně funkční hru a to úplně od začátku, krok za krokem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Configuring Plant Maintenance in SAP S/4HANA (R) - Karl Liebstückel, SAP Press, 2020
Configuring Plant Maintenance in SAP S/4HANA (R) 
EN

Whether you know it as plant maintenance or asset management, this is the only guide you need to set it up in SAP S/4HANA...

  • Knihapevná vazba
    3 169 Kč
    Do 21 – 26 dnů

Lost in a Good Game - Pete Etchells, Icon Books, 2020
Lost in a Good Game 
EN

When Pete Etchells was 14, his father died from motor neurone disease. In order to cope, he immersed himself in a virtual world - first as an escape, but later to try to understand what had happened...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Více než 30 dní

Coder Dojo (nano) - Tvořte kódy - Jurie Horneman, Egmont ČR, 2017
Coder Dojo (nano) - Tvořte kódy

CoderDojo je programátorský klub pro mladé lidi, ve kterém se můžete setkávat s dalšími programátory, učit se nové věci a bavit se při práci na počítači. Tato kniha je o psaní kódů. Díky této knize se krok za krokem naučíte, jak vytvořit vlastní...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nepropadejte panice!“