Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Knihy o pozitivním myšlení

Použité filtry
Zrušit filtry
Cíle - Brian Tracy, Synergie, 2014
Cíle

Objevte sedm klíčových prvků, které jsou nutné pro stanovení cílů a zároveň dvanáct kroků, které potřebujete k tomu, abyste dosáhli jakéhokoli cíle, který si vytyčíte.Jen těžko se můžete trefit, když nevíte, do čeho přesně míříte. A stejné je to i...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    194 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Moc přítomného okamžiku - Eckhart Tolle, Synergie, 2006
Moc přítomného okamžiku

Každá z těchto padesáti jedinečných karet vám nabízí osvícenou moudrost a duchovní vhledy Eckharta Tolleho...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Letový plán - Brian Tracy, Synergie, 2015
Letový plán

Opravdovým tajemstvím úspěchu je to, že život je jako cesta letadlem na dlouhou vzdálenost. Nejprve si musíte určit, kam chcete dorazit, nastoupit do letadla a odstartovat k cíli a dopředu vědět, že 99 procent času se budete od kurzu odchylovat. Na...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Chcem zmeniť svoj život, ale nemám na to čas - Doreen Virtue, Synergie, 2014
Chcem zmeniť svoj život, ale nemám na to čas 
SK

Chceli by ste mať viac času na splnenie svojich snov a želaní? Venujete väčšinu času povinnostiam a zostáva vám ho málo na odpočinok, sebazdokonaľovanie či rodinu? Snažíte sa až na hranicu potreby všetky´ch okolo seba? Chceli by ste, aby vám niekto...

  • Knihapevná vazba
    94 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “