Populární naučné z kategorie knihy o designu od nakladatelství Counter-Print
Colour is one of the essential elements of many branding designs. It can help give an identity personality and warmth, express emotion, communicate messages in an unconscious and subtle way...
-
Knihabrožovaná vazba544 KčSkladem 1 ks
Malika Favre is one of the world's most celebrated illustrators, known for her stunningly simple work, often utilising a handful of perfectly refined vector shapes to convey her subject matter...
-
Knihapevná vazba1 077 KčSkladem 1 ks
Process - Visual Journeys in Graphic Design is a unique book highlighting the rarely shown sketching and process behind the making of marks and logotypes...
-
Knihabrožovaná vazba704 KčSkladem 1 ks
Object Logos contains a carefully curated selection of logos, trademarks and symbols from around the world formed of objects such as scissors, musical instruments, sports kit, tools, keys and stationery...
-
Knihabrožovaná vazba279 KčVíce než 30 dní
The book is a collection of categorised animal logos and symbols from around the world and contains 266 logos from some of the world's greatest designers and companies such as...
-
Knihapevná vazba445 KčSkladem 1 ks
Optic explores optical effects in contemporary graphic design...
-
Knihabrožovaná vazba620 KčSkladem 1 ks
From Italy is a celebration of creativity from Italy, compiled and published by Counter-Print...
-
Knihabrožovaná vazba399 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle