Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024

Na téma duchovno náboženská literatura od nakladatelství Volvox Globator

Použité filtry
Zrušit filtry
Svět mysli - Josef Fric, Volvox Globator, 2004
Svět mysli

Kniha Svět mysli vznikla během roku 2004, kdy autor při svém pobytu v Indii pod posvátnou Arunáčalou díky milosti Arunáčaly a Šrí Ramany Maharšiho sepsal tuto drobnou publikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    66 Kč
    Do 27 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    49 Kč
    Ihned ke stažení

Filokalia - Allyne Smith, Volvox Globator, 2008
Filokalia

Filokalia vznikala od 4. do 15. stol. a výsledkem se stala sbírka textů, která je klíčová pro porozumění pravoslaví. Autoři textů byli mniši a jejich smyslem bylo povzbudit duchovní život, lásku k dobru a kráse...

  • Knihabrožovaná vazba
    157 Kč
    Do 27 dnů

Židovská dharma - Brenda Shoshanna, Volvox Globator, 2010
Židovská dharma

Brenda Shoshanna vyrůstala v ortodoxní židovské rodině, a proto bylo její první setkání s buddhismem poznamenáno pocitemviny, že zrazuje svou víru.Pečlivým studiem zdrojů z obou oblastí došla ale nakonec k závěru, že zen a judaismus v rozporu být nemusí..


Životy osmdesáti čtyř mahásiddhů

Toto dílo o životě osmdesáti čtyř indických tantrických jogínu a učenců je nejvýznamnějším pojednáním životopisné literatury vadžrajánového buddhismu. Autor Abhjadátta Šhri žil v severní Indii ve dvanáctém století...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    179 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “