Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

S českým původem učebnice pro základní školy pro 4. ročník SŠ

Použité filtry
Zrušit filtry
Literatura pro 4. ročník středních škol, Didaktis CZ, 2010Literatura pro 4. ročník středních škol, Didaktis CZ, 2012Literatura pro 4. ročník středních škol, Didaktis CZ, 2012
Literatura pro 4. ročník středních škol

Učebnicová sada Literatura pro 4. ročník středních škol navazuje svou koncepcí i strukturou na předcházející díly a uzavírá celou sadu. Studentky a studenty seznamuje s vývojem české i světové literatury v druhé polovině 20. století...

  • Knihabrožovaná vazba
    247 Kč
    Do 4 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    123 Kč
    Skladem

Literatura pro 4. ročník středních škol, Didaktis CZ, 2010
Literatura pro 4. ročník středních škol

Průvodce pro učitele k učebnicové sadě Literatura pro 4. ročník středních škol je pomocníkem pro začínající i zkušené učitele češtiny. Průvodce pro učitele obsahuje podrobný popis všech částí učebnice i pracovního...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 065 Kč
    Do 5 dnů

Komplexní jazykové rozbory - Marie Čechová, , 2010
Komplexní jazykové rozbory

Praktická příručka především pro učitele všech stupňů škol. Zaměřuje se na jazykový rozbor vybraných textů různé náročnosti....

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Testy čtyřletých gymnázií z češtiny - Petr Šulc, Pierot, 2006
Testy čtyřletých gymnázií z češtiny

50 přijímacích testů s klíčem - vhodné k práci ve třídě i doma...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “