Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Můžeš říct: Miluju tě - Markéta Forejtová, Monika Seidlová, Nofreeusernames, CooBoo CZ, 2024

Management jazykové učebnice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Další možnosti
Jazyková úroveň
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

  • 254 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    319 Kč
    Skladem
Další formáty

Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Do 3 – 5 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 913 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 719 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem
Další formáty

Management: Základy managementu - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík, Computer Media, 2016Management (Základy managementu) - Jana Bellová, Jaroslav Zlámal, Petr Bačík, Computer Media, 2020Management (Základy managementu) - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Petr Bačík, Computer Media, 2016
Management: Základy managementu

Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat.

  • Knihabrožovaná vazba
    195 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek, Grada, 2021
Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    224 Kč
    Ihned ke stažení

Příklady z managementu a jejich řešení - Jaromír Veber, Fortuna, 1998
Příklady z managementu a jejich řešení

Obsahem učebnice je přehled manažerských funkcí, technik a dalších činností souvisejících s řízením.

  • Knihabrožovaná vazba
    117 Kč
    Skladem 2 ks

Základy finanční angličtiny - Libuše Dušková a kolektiv, Fortuna, 2010
Základy finanční angličtiny

Publikace poskytuje v angličtině důležité informace z oblasti makroekonomické i mikroekonomické. Dotýká se pojmů, jako jsou tržní mechanismus, peníze, měnové kurzy, fiskální politika, finanční ukazatele, způsob placení, banky a cenné papíry...

  • Knihabrožovaná vazba
    186 Kč
    Skladem 1 ks

Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Francouzský obchodní dopis se vzorovými dopisy - Jan Měšťan, J&M Písek, 1998
Francouzský obchodní dopis se vzorovými dopisy

Jazyková učebnice určená pracovníkům firem se zahraničním obchodem i studentům SŠ obchodního a manažerského zaměření...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2011
Marketing od myšlenky k realizaci

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky ...

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Informační management - Leo Vodáček, Antonín Rosický, Management Press
Informační management

Pojetí, poslání a aplikace.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnik a podnikanie – príklady a prípadové štúdie - Anna Neumannová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013
Podnik a podnikanie – príklady a prípadové štúdie 
SK

Predkladaná učebná pomôcka – súhrn príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výklad základných ekonomických pojmov z oblasti podniku a podnikania v podobe pracovného zošita – predstavuje súčasť základnej literatúry k predmetu podnik a podnikanie...

  • Knihabrožovaná vazba
    363 Kč
    Do 4 – 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    151 Kč
    Skladem

Marketing v službách - Mária Rostášová, Iveta Kremeňová, EDIS, 2017
Marketing v službách 
SK

S pojmom marketing sa stretávame v množstve kníh, článkov a pri mnohých diskusiách. Autorkám tejto publikácie ide o poskytnutie jednoduchého, zrozumiteľného a predovšetkým...

  • Knihapevná vazba
    247 Kč
    Do 1 – 6 dnů

Podnik a podnikanie - Stanislava Deáková, Iveta Kufelová, Helena Majdúchová, Wolters Kluwer, 2018
 
Podnik a podnikanie - Stanislava Deáková, Helena Majdúchová, Iveta Kufelová, Wolters Kluwer, 2021
Podnik a podnikanie 
SK

Druhé vydanie pracovného zošita detailnejšie rozpracúva problematiku, ktorá je obsiahnutá vo vysokoškolskej učebnici s rovnomenným názvom. Oproti prvému vydaniu sú mnohé príklady upravené a pozmenené...

  • Knihabrožovaná vazba
    401 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...

  • Přečtenávýborný stav
    220 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Mediácia v zdravotníctve - František Kutlík, Wolters Kluwer, 2017
Mediácia v zdravotníctve 
SK

Nedostatočná komunikácia, rozdielne zdieľanie kultúrnych či náboženských hodnôt vyústili v zdravotníctve do širokého spektra konfliktov. Odpoveď na otázku, ako profesionálne a citlivo zvládnuť konfliktné situácie bez súdneho či arbitrážneho konania...

  • Knihabrožovaná vazba
    421 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing - Tomáš Urbánek, Alfa, 2010
Marketing

Text Tomáše Urbánka zaujme svou jednoduchostí a přesností. Bez zbytečné „vaty“ student získá komplexní pohled do základů marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy marketingu, Oeconomica, 2011
Základy marketingu

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“