Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Na téma turistika místopisy od nakladatelství Computer Press

Použité filtry
Zrušit filtry
Londýn, Computer Press, 2008
Londýn

Objevujte město s mapou v ruce! Od jedné čtvrti k druhé, pro všechny chutě a každý rozpočet: výběr 80 neopominutelných míst, 200 adres restaurací, vinoték, kaváren, barů, divadel, koncertních sálů, obchodů, tržišť, hotelů...


New York, Computer Press, 2014
New York

Pečlivě aktualizovaná publikace z řady prestižních průvodců National Geographic, která vás provede městem, které nikdy nespí – New Yorkem. V knize naleznete všechny potřebné informace doplněné o krásné fotografie...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    200 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Praha, Computer Press, 2008
Praha

Objevujte město a jeho okolí s mapou v ruce! Od jedné čtvrti k druhé, pro všechny chutě a každý rozpočet: výběr 60 neopomenutelných míst, 150 adres restaurací, kaváren, hostinců, koncertních sálů, obchodů, trhů, hotelů…

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    68 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Výlety s dětmi na hrady a zámky - Eva Obůrková, Computer Press, 2013
Výlety s dětmi na hrady a zámky

Hrady obklopené zubatými hradbami, noblesní zámky i tajuplné zříceniny, to jsou jedny z nejoblíbenějších výletních cílů. Víte však, kam můžete vyrazit za každého počasí, který zámek nabízí pohádkové či noční prohlídky,...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “