Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Na téma příroda pro nejmenší od nakladatelství Pikola

Použité filtry
Zrušit filtry
Co se děje kolem nás - Anne Suess, Pikola, 2021
Co se děje kolem nás

Na statku, v parku, v zoologické zahradě, v lese – všude se dá najít mnoho zajímavého k prohlížení a objevování...

  • Knihaleporelo
    223 Kč
    Do 7 – 9 dnů

Strom od jara do zimy - Nicole Colas des Francs, Pikola, 2021
Strom od jara do zimy

Poetické leporelo seznamuje nejmenší čtenáře se životem stromu během roku. Prostřednictvím krásných ilustrací děti zjistí, jak se během celého roku mění stromy v přírodě, jaký na ně má vliv počasí a roční období...

  • Knihaleporelo
    279 Kč
    Více než 30 dní

Dotkni se přírody: Na venkově - Stéphanie Desbenoit, Pikola, 2024
Dotkni se přírody: Na venkově

Ať už vstáváš se slepicemi, nebo spáváš jako dudek, udělej si chvilku a projdi se mezi loukami, poli a zahradami. Všímej si, jak nám zvířata pomáhají v zahradničení, jak krásné je divoké kvítí a jak štědré jsou ovocné stromy...

  • Knihapevná vazba
    238 Kč
    Do 7 – 9 dnů

Péťa ve městě - Joanna Kłos, Marta Galewska-Kustra, Pikola, 2024
Péťa ve městě

Navštivte Péťu a jeho veselou rodinku a prožijte s nimi mnoho vzrušujících příhod ve městě! Podíváte se na staveniště, do supermarketu, na nádraží, do parku, tátovy ordinace i na výstavu tety Hedy. S tímhle sympatickým chlapečkem...

  • Knihaleporelo
    313 Kč
    Připravujeme,
    vychází 1. 10. 2024


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “