Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006

203 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Přečtená
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006

Public relations jako ovlivňování mínění
Přečtená

Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu,... Číst víc

4,8 8 hodnocení
Série
Komunikace
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
165

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

203 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy (2)
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2009
Brožovaná vazba
Výborný stav Čeština, 2009
Skladem

131 Kč


Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2009
Brožovaná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2009
Skladem

102 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

8 hodnocení

7
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Jestli někdy potkáte někoho, koho budete doopravdy milovat, nikdy ho nenechte odejít.“

Já a Ty, navždy - Jo Watson, 2021
Já a Ty, navždy
Jo Watson