Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Velká encyklopedie koček - E. Verhoef-Verhallen, Rebo, 2006

745 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Velká encyklopedie koček

Při výběru čistokrevné kočky je většinou rozhodujícím faktorem její vzhled. Proti tomu nelze nic namítat, pokud ovšem člověk počítá také s charakterem zvířete a s tím, kolik... Číst víc

Série
Rebo - Encyklopedie
Nakladatel
Rebo, 2006
Počet stran
544

Při výběru čistokrevné kočky je většinou rozhodujícím faktorem její vzhled. Proti tomu nelze nic namítat, pokud ovšem člověk počítá také s charakterem zvířete a s tím, kolik péče a pozornosti mu bude muset věnovat... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Více o knize

Při výběru čistokrevné kočky je většinou rozhodujícím faktorem její vzhled. Proti tomu nelze nic namítat, pokud ovšem člověk počítá také s charakterem zvířete a s tím, kolik péče a pozornosti mu bude muset věnovat.

Všechny důležité informace, které byste měli znát, než si kočku pořídíte, najdete právě v této encyklopedii. Kromě známých plemen jsou zde uvedena i některá zajímavá plemena nová, která zatím nejsou uznána všemi chovatelskými stanicemi.
Číst víc
Počet stran
544
Vazba
pevná vazba s přebalem
Rozměr
210×295 mm
Hmotnost
2258 g
ISBN
8072343009
Rok vydání
2006
Naše katalogové číslo
30938
Jazyk
čeština
Série
Rebo - Encyklopedie
Nakladatel
Rebo
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “