Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Alignment - Robert S. Kaplan, David P. Norton, Management Press, 2006

229 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Alignment - Robert S. Kaplan, David P. Norton, Management Press, 2006
Přečtená
Alignment - Robert S. Kaplan, David P. Norton, Management Press, 2006

Alignment
Přečtená

Systémové vyladění organizace

Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Nakladatel
Management Press, 2006
Počet stran
310

Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Výborný stav
  • Čeština

229 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 22. 5.
  • Na vaší adrese 22. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
22. 5.
Partnerské knihkupectví
22. 5.
Odběrní místo PPL
22. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
22. 5.
AlzaBox
22. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
22. 5.
Kurýr PPL
22. 5.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Více o knize

Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu vzájemného strategického "vylaďování" jednotlivých provozních jednotek i štábních (podpůrných) organizačních útvarů (ale i činností správních orgánů firmy, investorů, klíčových dodavatelů i zákazníků) s cílem vytvářet nové synergie a jejich prostřednictvím uvolňovat dosud nerealizovaný hodnotový potenciál, kdy výsledkem jsou nejen vyšší spokojenost zákazníků (vyšší hodnota pro zákazníky), ale i vyšší finanční přínosy pro organizaci (vyšší hodnota pro akcionáře). Vychází v řadě Knihovna světového managementu.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Management Press

Číst víc

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry