Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
The Effortless Experience - Matthew Dixon,  Nicholas Toman, Rick Delisi, Penguin Books, 2015

431 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Effortless Experience - Matthew Dixon,  Nicholas Toman, Rick Delisi, Penguin Books, 2015
The Effortless Experience - Matthew Dixon,  Nicholas Toman, Rick Delisi, Penguin Books, 2015

The Effortless Experience

Everyone knows that the best way to create customer loyalty is with service so good, so over the top, that it surprises and delights. But what if everyone is wrong? ... Číst víc

Nakladatel
Penguin Books, 2015
Počet stran
256

Everyone knows that the best way to create customer loyalty is with service so good, so over the top, that it surprises and delights. But what if everyone is wrong? ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

431 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024
The Effortless Experience - Matthew Dixon,  Nicholas Toman, Rick Delisi, Penguin Books, 2015
431 Kč

Více o knize

A new breakthrough idea about how to win customer loyalty from Matthew Dixon, the bestselling author of The Challenger Sale.

Everyone knows that the best way to create customer loyalty is with service so good, so over the top, that it surprises and delights. But what if everyone is wrong? In their acclaimed bestseller The Challenger Sale, Matthew Dixon and his colleagues at CEB busted longstanding myths about sales. Now they've turned to a new vital business subject - customer loyalty - with a book that turns conventional wisdom on its head.

Companies devote untold time and resources trying to dazzle customers. Yet CEB's careful research proves that is wildly overrated: loyalty has a lot more to do with how well companies deliver on their basic promises than on how dazzling the service experience might be. Forget bells and whistles and just solve your customer's problems.

The Effortless Experience lays out the four pillars of a low-effort customer experience, with robust data, insights and profiles. Here are tools and templates you can start applying right away to improve service, reduce costs, and ultimately generate the elusive loyalty that the 'dazzle factor' fails to deliver.
Číst víc
Počet stran
256
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
153×234 mm
Hmotnost
325 g
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
808693
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Penguin Books
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover