Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Příručka finančního a pojišťovacího poradce - Peter Arndt, Gerold Braun, Grada, 2007

101 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Příručka finančního a pojišťovacího poradce - Peter Arndt, Gerold Braun, Grada, 2007
Příručka finančního a pojišťovacího poradce - Peter Arndt, Gerold Braun, Grada, 2007

Příručka finančního a pojišťovacího poradce

Jak získávat klienty

Pohybujete se v oblasti finančních nebo pojišťovacích služeb? Chcete získat více klientů? V této knize se dozvíte, že je důležité definovat si vlastní profil a nabídku svých... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Série
Prodej
Nakladatel
Grada, 2007
Počet stran
136

Pohybujete se v oblasti finančních nebo pojišťovacích služeb? Chcete získat více klientů? V této knize se dozvíte, že je důležité definovat si vlastní profil a nabídku svých služeb, naplánovat si reálné cíle v oblasti získávání nových klientů... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Více o knize

Pohybujete se v oblasti finančních nebo pojišťovacích služeb? Chcete získat více klientů? V této knize se dozvíte, že je důležité definovat si vlastní profil a nabídku svých služeb, naplánovat si reálné cíle v oblasti získávání nových klientů a směřovat k jejich dosažení. Pouze tak se vám podaří zvýšit svůj obrat, získat klienty a dlouhodobě si je udržet. Autoři srozumitelně, čtivě a na mnoha příkladech ukazují, jak krok za krokem úspěšně postupovat a jaké nové jedinečné metody a nástroje komunikace s klienty používat. Vynikající příručka plná praktických tipů poradí všem finančním a pojišťovacím poradcům, jak úspěšně získávat nové klienty a dosahovat vyšších zisků.

Dozvíte se:

- jak najít klienty a budovat svou cílovou skupinu,
- jak připravit a uzavřít co nejlákavější nabídku,
- jak sestavit účinný reklamní dopis,
- jak úspěšně oslovovat klienty po telefonu,
- jak využít marketingový potenciál internetu,
- jak se vypořádat se zažitými předsudky marketingové praxe,
- jak vypracovat vlastní strategii ZIP marketingu,
- jak výhodně realizovat účinné marketingové akce s nízkým rozpočtem.
Číst víc
Počet stran
136
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×240 mm
Hmotnost
280 g
ISBN
8024722207
Rok vydání
2007
Edice
Manažer
Naše katalogové číslo
42016
Jazyk
čeština
Série
Prodej
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Nepropadejte panice!“