Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Výrobek a jeho úspěch na trhu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2001

256 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Výrobek a jeho úspěch na trhu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2001
Přečtená
Výrobek a jeho úspěch na trhu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2001

Výrobek a jeho úspěch na trhu
Přečtená

Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice. Číst víc

Nakladatel
Grada, 2001
Počet stran
352

Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

256 Kč

Skladem
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
17. 6.
Odběrní místo PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
17. 6.
AlzaBox
17. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
17. 6.
Kurýr PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Další přečtené knihy
Výrobek a jeho úspěch na trhu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Grada, 2001
Brožovaná vazba
Výborný stav Čeština, 2001
Skladem

315 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Více o knize

V úvodu knihy autoři definují, co je výrobek, respektive produkt, a v dalších kapitolách sledují krok za krokem vznik a vývoj produktu od okamžiku, kdy se objevila nutnost inovace stávajícího či vytvoření nového produktu, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření nového designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Publikace je doplněna mnoha příklady z marketingové a výrobní praxe. Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek