Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Jak na tátu - Alec Greven, CPRESS, 2009

49 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Jak na tátu

Možná si myslíte, že už všechny triky znáte, ale desetiletý Alec Greven ví, že pokud jde o tátu, musíte být stále ve střehu. Někteří tátové jsou přísní a jiní v pohodě, všichni... Číst víc

Věk
9+
Nakladatel
CPRESS, 2009
Počet stran
47

Možná si myslíte, že už všechny triky znáte, ale desetiletý Alec Greven ví, že pokud jde o tátu, musíte být stále ve střehu. Někteří tátové jsou přísní a jiní v pohodě, všichni ale mají... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Existuje osmdesátiprocentní šance, že ti táta dovolí něco, co by máma možná nedovolila!

Možná si myslíte, že už všechny triky znáte, ale desetiletý Alec Greven ví, že pokud jde o tátu, musíte být stále ve střehu. Někteří tátové jsou přísní a jiní v pohodě, všichni ale mají hodnou a zlou stránku. Kterou z nich ukážou, to závisí naprosto a jen na tátově náladě a na vašem přístupu. Ať už je vám kolik chce a máte se svým rodičem jakýkoli vztah, věřte Alekovi, že vám pomůže zjistit, co na vašeho tátu platí.

Číst víc
Originální název
How to Talk to Dads
Počet stran
47
Vazba
pevná vazba
Rozměr
185×185 mm
Hmotnost
252 g
ISBN
9788025126158
Rok vydání
2009
Věkové doporučení
9+
Naše katalogové číslo
68728
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
CPRESS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství CPRESS

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “