Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
The Illusion of Choice - Richard Shotton, Harriman House, 2023

410 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Illusion of Choice - Richard Shotton, Harriman House, 2023
The Illusion of Choice - Richard Shotton, Harriman House, 2023

The Illusion of Choice

16 ½ psychological biases that influence what we buy

Every day, people make hundreds of choices. Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription? These... Číst víc

Nakladatel
Harriman House, 2023
Počet stran
216

Every day, people make hundreds of choices. Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription? These choices might appear to be freely made... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

410 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
The Illusion of Choice - Richard Shotton, Harriman House, 2023
410 Kč

Více o knize

The compelling new book by Richard Shotton, author of The Choice Factory

Every day, people make hundreds of choices.
Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription?
These choices might appear to be freely made, but psychologists have shown that subtle changes in the way products are positioned, promoted and marketed can radically alter how customers behave.

The Illusion of Choice identifies the 16½ most important psychological biases that everyone in business needs to be aware of today – and shows how any business can take advantage of these quirks to win customers, retain customers and sell more.

Richard Shotton, author of the acclaimed The Choice Factory, draws on academic research, previous ad campaigns and his own original field studies to create a fascinating and highly practical guide that focuses on the point where marketing meets the mind of the customer.

You’ll learn to take advantage of the peak end rule, the power of precision, the wisdom of wit – and much, much more.
You simply cannot afford to miss The Illusion of Choice.
Číst víc
Počet stran
216
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
138×214 mm
Hmotnost
332 g
ISBN
9780857199744
Rok vydání
2023
Naše katalogové číslo
2188939
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Harriman House
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.“

Vyřídit si účty - Woody Allen, 2003
Vyřídit si účty
Woody Allen