Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
The Internet Case Study Book - Julius Wiedemann, Taschen, 2010

617 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
The Internet Case Study Book - Julius Wiedemann, Taschen, 2010
Přečtená
The Internet Case Study Book - Julius Wiedemann, Taschen, 2010

The Internet Case Study Book
Přečtená

Featuring 60 success stories, from clients' briefings to final projects, this book, which follows on from the best selling Guidelines for Online Success title, provides detailed... Číst víc

Nakladatel
Taschen, 2010
Počet stran
384

Featuring 60 success stories, from clients' briefings to final projects, this book, which follows on from the best selling Guidelines for Online Success title, provides detailed studies divided into five chapters: e-Commerce, Corporate Sites, Campaigns... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Angličtina

617 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 04. 6.
  • Na vaší adrese 04. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
04. 6.
Partnerské knihkupectví
04. 6.
Odběrní místo PPL
04. 6.
Odběrní místo Zásilkovna
04. 6.
AlzaBox
04. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
04. 6.
Kurýr PPL
04. 6.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024
The Internet Case Study Book - Julius Wiedemann, Taschen, 2010
617 Kč

Více o knize

How to make your business work online

Featuring 60 success stories, from clients' briefings to final projects
, this book, which follows on from the best selling Guidelines for Online Success title, provides detailed studies divided into five chapters: e-Commerce, Corporate Sites, Campaigns, Social Media, and Promotional Sites. These subjects form the core of what the web can offer to every person or institution, and knowing how these projects were developed can help differentiate your business or online presence from that of your competitors.

Strategies examined range from those of giant corporations to small businesses, but all have a common goal: a successful, efficient and cost-effective investment on the web. Each project is laid out in terms of Brief, Challenge, Strategy and Results. From Coca-Cola to Prince of Persia, from Diesel to Domino's Pizza, this book shows how successful businesses of any size can devise an effective online presence, and features the work of strategic innovators such as Ajaz Ahmed, Alex Bogusky, and Jeff Goodby.
Číst víc
Počet stran
384
Vazba
pevná vazba
Rozměr
168×226 mm
Hmotnost
1232 g
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
2400767
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Taschen
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Je to úžasné, co všecko si mudlové vymysleli, aby se obešli bez čar a kouzel.“

Harry Potter a Tajemná komnata - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2016
Harry Potter a Tajemná komnata
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)