Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Audiokniha
Reklama ...vážně!? - Anonym,Jan Werich,Jiří Suchý,Josef Barchánek, Lidová,Jiří Šlitr,Jiří Voskovec,Jan F. Fischer,Olga Fischerová,Joaquin Prieto,Miroslav Horníček,Jiřina Fikejzová, Autor neznámý,Karel Krautgartner,Jaromír Čermák,Jiří Melíšek, Supraphon, 2018
Audiokniha
Audiokniha
Reklama ...vážně!? - Anonym,Jan Werich,Jiří Suchý,Josef Barchánek, Lidová,Jiří Šlitr,Jiří Voskovec,Jan F. Fischer,Olga Fischerová,Joaquin Prieto,Miroslav Horníček,Jiřina Fikejzová, Autor neznámý,Karel Krautgartner,Jaromír Čermák,Jiří Melíšek, Supraphon, 2018
Audiokniha

Reklama ...vážně!?
Audiokniha

ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako... Číst víc

ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje Číst víc

  • MP3 ke stažení
  • Čeština

69 Kč

Ihned ke stažení

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Reklama ...vážně!? - Anonym,Jan Werich,Jiří Suchý,Josef Barchánek, Lidová,Jiří Šlitr,Jiří Voskovec,Jan F. Fischer,Olga Fischerová,Joaquin Prieto,Miroslav Horníček,Jiřina Fikejzová, Autor neznámý,Karel Krautgartner,Jaromír Čermák,Jiří Melíšek, Supraphon, 2018
Audiokniha
69 Kč

Více o audioknize

...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.
V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.
Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama,
což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...

Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Číst víc
Délka
1:13
Naše katalogové číslo
310283
Jazyk
čeština
Nakladatel
Supraphon
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila audiokniha vám?

„V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.“

Noční cirkus - Erin Morgenstern, 2020
Noční cirkus
Erin Morgenstern