Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Vzájemný obraz souseda v polských a českých školních učebnicích, Ostravská univerzita, 2014

284 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Vzájemný obraz souseda v polských a českých školních učebnicích, Ostravská univerzita, 2014
Vzájemný obraz souseda v polských a českých školních učebnicích, Ostravská univerzita, 2014

Vzájemný obraz souseda v polských a českých školních učebnicích

    Monografie je prvním pokusem o interdisciplinární přístup k pojetí obrazu „druhého” v českých a polských učebnicích dějepisu, literatury, základů společenských... Číst víc

    Nakladatel
    Ostravská univerzita, 2014
    Počet stran
    228

    Monografie je prvním pokusem o interdisciplinární přístup k pojetí obrazu „druhého” v českých a polských učebnicích dějepisu, literatury, základů společenských... Číst víc

    • Brožovaná vazba
    • Čeština, polština
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

    Více o knize

    Monografie je prvním pokusem o interdisciplinární přístup k pojetí obrazu „druhého” v českých a polských učebnicích dějepisu, literatury, základů společenských věd a geografie. Struktura publikace je vedena snahou o komplementaritu pohledu z české a polské strany. Osvětlení teoretických a metodologických konceptů výzkumu učebnic v obecnější rovině následují jednotlivé obsahové analýzy, mezi nimiž vzhledem ke stavu výzkumu dominuje historická tematika. Mapován je i stav polského výzkumu dějepisných učebnic ve vztahu k českému prostředí. Problematiku obrazu Čechů a Poláků v dějepisných učebnicích doplňují výsledky empirických šetření, dokumentujících efekt školní výuky dějepisu i působení jiných faktorů, ovlivňujících podobu historického vědomí studující mládeže.

    Podsumowanie:
    Monografia jest pierwszą próbą interdyscyplinarnego podejścia do tematu wizerunku „drugiego” w czeskich i polskich podręcznikach historii, literatury, podstaw nauk społecznych i geografii. Struktura publikacji jest skoonstruowana tak, by przedstawiła temat w komplemnentarny sposób z czeskiej i polskiej strony. Przedstawienie teoretycznych i metodologicznych konceptów badawczych podręczników w ogólnym ujęciu uzupełniają poszczególne analizy treściowe podręczników, między którymi ze względu na stan badań problematyki dominuje temetyka historyczna. Opisany został również stan polskich badań podręczników w stosunku do czeskiego środowiska. Temat wzajemnego wizerunku Polaków i Czechów w podręcznikach do historii uzupełniony został o wyniki badań empirycznych, które dokumentują efekty nauczania historii w szkołach oraz oddziaływanie innych czynników mających wpływ na kształtowania świadomości historycznej studiującej młodzieży.
    Číst víc
    Počet stran
    228
    Vazba
    brožovaná vazba
    Rozměr
    168×235 mm
    Hmotnost
    396 g
    ISBN
    978807464502
    Rok vydání
    2014
    Naše katalogové číslo
    203239
    Jazyk
    čeština, polština
    Nakladatel
    Ostravská univerzita
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

    Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
    Po otřesech
    Haruki Murakami